لزوم واگذاری واحدهای تولیدی گیلان به افراد دارای اهلیت و صلاحیت


لزوم واگذاری واحدهای تولیدی گیلان به افراد دارای اهلیت و صلاحیت

رئیس کل دادگستری گیلان، با تاکید بر لزوم واگذاری واحد های تولیدی به افراد دارای اهلیت و صلاحیت، عنوان کرد: دستگاه قضایی بر روند واگذاری هایی که قرار است توسط بانک به بخش خصوصی انجام شود نظارت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی نئوپان و فولاد در شهرک صنعتی لوشان که به دلیل پاره ای از مشکلات به حالت نیمه تعطیل در آمده اند، اظهار کرد: این دو واحد بستر مناسبی برای اشتغال جوانان منطقه محسوب می شود.

وی افزود: باید هرچه سریع تر جلسه ای پیرامون بررسی راهکارهای حل مشکلات این دو واحد تولیدی در دادگستری کل استان تشکیل شود.

رئیس کل دادگستری گیلان، با اشاره به معضل سرمایه در گردش شرکت فولاد و همچنین عدم پایبندی به تعهدات سرمایه گذار در شرکت نئوپان که موجب شده است هر دو واحد در توقیف بانک ملی درآیند تصریح کرد: هم اکنون این واحد ها در اختیار شرکت سرمایه گذاری بانک هستند و با حداقل ظرفیت مشغول به کار بوده و تعداد اندکی در آن مشغول به کار می باشند.

حجت الاسلام خلیلی، با تاکید بر لزوم واگذاری واحد های تولیدی به افراد دارای اهلیت و صلاحیت، عنوان کرد: دستگاه قضایی بر روند واگذاری هایی که قرار است توسط بانک به بخش خصوصی انجام شود نظارت کرده و اجازه نخواهد داد این شرکت ها به افراد نا اهل واگذار شود و همچنین هیچ دستگاه یا ماشین آلاتی نباید از کارخانه خارج شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با احیای تمام خطوط تولید این واحد های تولیدی شاهد اشتعال جوانان استان و رونق شهرک صنعتی لوشان باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس