جانشین فرمانده انتظامی گیلان: برخورد با فعالیت غیرمجاز صنوف در فضای مجازی


جانشین فرمانده انتظامی گیلان: برخورد با فعالیت غیرمجاز صنوف در فضای مجازی

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در راستای نظارت بر فعالیت‌های صنوف در فضای مجازی و برخورد با متخلفان، پنج واحد صنفی که بر خلاف قوانین در صفحات مجازی فعالیت داشتند، پلمب شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در فضای مجازی، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی فعال مجازی از سوی پلیس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از ۹۸ واحد صنفی فعال مجازی در شهرستان رشت بازدید کردند، افزود: در این راستا به ۴۲ واحد تذکر ابلاغ، برای ۳۷ واحد اخطار پلمب صادر و پنج واحد صنفی هم پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات و توجه به تذکرات لازم از سوی متصدیان، هفت نفر دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ امنیت مردم اشاره کرد و گفت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022