مدیران استان سمنان پاسخگوی مطالبه‌های مردمی و خبرنگاران باشند


مدیران استان سمنان پاسخگوی مطالبه‌های مردمی و خبرنگاران باشند

سمنان- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه شفافیت و پاسخگویی اساس کار دولت آیت‌الله رییسی است، گفت: مدیران استان پاسخگوی مطالبه‌های مردمی و اصحاب رسانه باشند.

به گزارش ایرنا، احمد ریواده شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی تخصصی رسانه نگاران با مسوولان و موثران استان سمنان در سالن جلسات شهید باقری سپاه استان ابراز داشت: دولت آیت الله رییسی دولت مردمی است و باید مسائل مردم با جدیت دنبال شود و حتی در مسائل حاکمیتی نیز دولت خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: پاسخگویی و شفافیت از تعهدات دولت آیت‌الله رییسی است و باید مدیران این مهم را در دوره خدمتی خود بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.
وی تصریح کرد: پیگیری و پاسخگویی مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان از مقامات استانی مطالبه شود و مدیران نیز با شفافیت پاسخگو باشند.
وی یادآور شد: مشارکت فعال اصحاب رسانه و حمایت واقعی از جریان رسانه‌ای برای توسعه استان سمنان یک ضرورت است و انتظار می‌رود اصحاب رسانه در این زمینه بیش از پیش همراهی کنند.
ریواده خاطرنشان کرد: مبنای حرکت و توسعه در استان سمنان سند آمایش سرزمین است و اولویت اول برای توسعه استان در سند آمایشی توسعه منابع استانی و نیروی انسانی است و اگر می‌خواهیم توسعه یافته باشیم باید مبنا اطلاع‌رسانی درست باشد.
وی با تاکید بر این که باید اطلاع رسانی درست، کمی و کیفی بیش از پیش مورد توجه باشد گفت: سمنان جزو استان‌های توسعه یافته کشور است و باید همواره با اطلاع‌رسانی درست امید را در مردم تقویت کرد.
ریواده بیان کرد: بازدید شبانه و متعدد از مراکز مختلف صنعتی و غیر صنعتی موجب می‌شود تا برای فعال کردن واحدهای راکد در زمینه‌های مختلف مانند تامین اعتبارات و تسهیل در اقدامات عملکرد بهتری داشت و این رویه در استان سمنان دنبال می‌شود.

اصحاب رسانه افسران روشنگری هستند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار داشت: جهاد تبیینی و روشنگری مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مهمترین عرصه جهاد در زمان حاضر جهاد روشنگری است و اصحاب رسانه افسران روشنگری هستند.
به گفته وی امروز استکبار از تمام ظرفیت خود مانند رسانه، هنر و بنگاه‌های مالی و اقتصادی استفاده می‌کند تا مردم در جمهوری اسلامی تحت فشار قرار بگیرند و در این شرایط روشنگری راه مقابله با دشمنان است.
ریواده افزود: مقام معظم رهبری در مسیر تمدن‌سازی مهمترین جهاد را جهاد تبیینی عنوان کردند و دولت مردمی از زمان روی کار آمدن راهبرد بازسازی آگاهانه، عالمانه و انقلابی در سطوح مدیریت را سرلوحه کار قرار داده است و همچنین جابه جایی و تغییرات آگاهانه در استان سمنان دنبال می‌شود.
وی افزود: نظریه نظام انقلابی مورد تایید مقام معظم رهبری، پدیده‌ای پویا، فعال و زنده است که مدام خود را بازسازی کرده و روبه جلو حرکت می‌کند تا تمدن‌سازی شکل بگیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر گرفته از مفاهیم اسلام بوده و اهداف انقلاب نظریه ولایت فقیه است که در نظریه نظام انقلابی، رهبر معظم انقلاب به یکسری اصطلاحات در کلام خودشان پرداخته و تبیین می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا