آب کوچصفهان تا 24 ساعت آینده وصل خواهد شد


آب کوچصفهان تا 24 ساعت آینده وصل خواهد شد

رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به قطعی آب کوچصفهان به علت ریزش چاه اصلی تامین کننده آب این شهر گفت: تا فردا شب این مشکل به طور کامل برطرف شده و آب شرب منطقه وصل خواهد شد.

سید محسن حسینی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش متخصصان شرکت آب و فاضلاب و کمک رسانی استان‌های معین، تا فردا به صورت کامل مشکل پیش آمده رفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: به دلیل مشکلات فنی این چاه آب به مدار بازنگشت اما برای تامین آب شرب این منطقه هشت تانکر آب آشامیدنی از استان‌های معین وارد کوچصفهان شد.

حسینی ادامه داد: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان با روش‌های جایگزین همچون استقرار تانکرهای آب شرکت آب و فاضلاب در محل، فراهم کردن آب بسته بندی و فراخوان استان‌های معین برای رفع این مشکل تا حدودی تامین شده است؛ ضمن اینکه چند چاه دیگر برای تامین آب شهر کوچصفهان تجهیز و وارد مدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با پیش بینی برطرف شدن کامل مشکل قطعی آب شهر کوچصفهان طی ۲۴ ساعت آتی اظهار داشت: خط اصلی انتقال آب از تصفیه خانه سنگر که تا نزدیکی شهر کوچصفهان ادامه دارد و قرار بود طی ۱۵ روز آینده به بهره برداری برسد تا فردا سه شنبه به این شهر متصل می‌شود.

کوچصفهان یکی از بخش های شهرستان رشت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟