پرسپولیس در آستانه هت‌تریک


پرسپولیس در آستانه هت‌تریک

پرسپولیس امیدوار است در بازی سوپرجام برای سومین‌بار پیاپی در این فصل تیم فولاد را شکست دهد. نوشته پرسپولیس در آستانه هت‌تریک (https://parsfootball.com/fa/1442885/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%aa%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9/) اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری...

پرسپولیس در آستانه هت‌تریک

پرسپولیس به دنبال شکست فولاد در سوپرجام و هت‌تریک در پیروزی مقابل این تیم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 | 22:40
پرسپولیس در آستانه هت‌تریک

پرسپولیس امیدوار است در بازی سوپرجام برای سومین‌بار پیاپی در این فصل تیم فولاد را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس به دنبال سومین برد پیاپی خود مقابل فولاد در سال ۱۴۰۰ است.
با توجه به نتیجه رقم خورده در دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، دیدار سوپرجام بی تردید بیش از پیش جذاب خواهد بود و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۶:۰۰ پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ بیستم در سیرجان به مصاف تیم فولاد، قهرمان جام حذفی فصل گذشته برود.
جالب این که این سومین دیدار دو تیم در فصل جاری است؛ پرسپولیس در هفته نخست رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه سه بر یک، فولاد را در اهواز شکست دهد. سپس سرخپوشان پایتخت روز دوم بهمن ماه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ در ورزشگاه آزادی با تک گل مهدی عبدی از سد شاگردان نکونام گذشتند و حالا دو تیم برای سومین بار در فصل جاری به مصاف هم می روند آن هم در حالی که پرسپولیس برنده دو دیدار گذشته بوده است.
با توجه به دیدار دو تیم در اولین بازی دور برگشت در هفته ۱۶ و جدال جذاب و پایاپایی که هر دو به نمایش گذاشتند، دیدار پیش رو در سوپرجام بیش از پیش جذاب خواهد بود. به هرحال شاگردان یحیی برای گلات قهرمانی در سوپرجام وارد میدان می شوند و فولادی ها قطعا نمی خواهند برای سومین بار پیاپی مقابل تیم یحیی در سال ۱۴۰۰ بازی را واگذار کنند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403