تقدیر فعالین فرهنگی، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور ایلام از رییس سابق


تقدیر فعالین فرهنگی، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور ایلام از رییس سابق

فعالین فرهنگی، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور ایلام در پیامی از رییس سابق این دانشگاه تقدیر کردند.

جناب آقای دکتر عباس سهراب‌زاده

آنچه در گستره‌ی حیات اجتماعی انسان‌ها موجب ماندگاری می‌شود، انجام صادقانه و همراه با خلوص نیت وظایف محوله در قبال مسئولیت‌های اجتماعی، اخلاقی و حرفه‌ای است.

بی گمان خدمت به نهاد علم و نظام آموزش عالی که سهم بی‌بدیلی در توسعه‌ی همه جانبه‌ی کشور در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دارد؛ جایگاه ممتازی را در فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و فرهنگی - اجتماعی برای صاحبان اندیشه و خرد به همراه خواهد داشت.

از این رو وظیفه‌ خود می‌دانیم از تلاش و حمایت‌های موثر جنابعالی از مجموعه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در دوران طلایی ریاست جنابعالی در مسند ریاست دانشگاه پیام نور استان ایلام، که از لحاظ موضوعات و مسائل مربوط به آن، ظرایف، سختی‌ها و حساسیت‌های ویژه خود را داشته و دارد، نهایت سپاس و قدردانی را نثار مقام والای جنابتان کنیم.

بدیهی است رشد، توسعه و ارتقاء حوزه گسترده و حساس فرهنگی و همچنین خدمت رسانی بهتر به دانشجویان، با تلاش بی‌ وقفه، انگیزه فراوان، دقت و خلاقیت شما استاد فرهیخته محقق شده است.

لذا بدینوسیله نهایت سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌وقفه، مستدام و دلسوزانه جنابعالی به عمل آورده و از خداوند بی‌همتا سلامتی، طول عمر با عزت و اقتدار و تداوم موفقیت در تمام عرصه‌های زندگی به دعا خواستاریم.

دوران مسئولیت دکتر سهراب‌زاده با معارفه‌ی دکتر اسفندیاری امروز پایان یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور