تقدیر فعالین فرهنگی، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور ایلام از رییس سابق


تقدیر فعالین فرهنگی، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور ایلام از رییس سابق

فعالین فرهنگی، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور ایلام در پیامی از رییس سابق این دانشگاه تقدیر کردند.

جناب آقای دکتر عباس سهراب‌زاده

آنچه در گستره‌ی حیات اجتماعی انسان‌ها موجب ماندگاری می‌شود، انجام صادقانه و همراه با خلوص نیت وظایف محوله در قبال مسئولیت‌های اجتماعی، اخلاقی و حرفه‌ای است.

بی گمان خدمت به نهاد علم و نظام آموزش عالی که سهم بی‌بدیلی در توسعه‌ی همه جانبه‌ی کشور در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دارد؛ جایگاه ممتازی را در فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و فرهنگی - اجتماعی برای صاحبان اندیشه و خرد به همراه خواهد داشت.

از این رو وظیفه‌ خود می‌دانیم از تلاش و حمایت‌های موثر جنابعالی از مجموعه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در دوران طلایی ریاست جنابعالی در مسند ریاست دانشگاه پیام نور استان ایلام، که از لحاظ موضوعات و مسائل مربوط به آن، ظرایف، سختی‌ها و حساسیت‌های ویژه خود را داشته و دارد، نهایت سپاس و قدردانی را نثار مقام والای جنابتان کنیم.

بدیهی است رشد، توسعه و ارتقاء حوزه گسترده و حساس فرهنگی و همچنین خدمت رسانی بهتر به دانشجویان، با تلاش بی‌ وقفه، انگیزه فراوان، دقت و خلاقیت شما استاد فرهیخته محقق شده است.

لذا بدینوسیله نهایت سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌وقفه، مستدام و دلسوزانه جنابعالی به عمل آورده و از خداوند بی‌همتا سلامتی، طول عمر با عزت و اقتدار و تداوم موفقیت در تمام عرصه‌های زندگی به دعا خواستاریم.

دوران مسئولیت دکتر سهراب‌زاده با معارفه‌ی دکتر اسفندیاری امروز پایان یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...