فعالیت‌های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال در دانشگاه‌ها توسعه یابد


فعالیت‌های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال در دانشگاه‌ها توسعه یابد

نماینده ولی فقیه در استان بر توسعه فعالیت‌های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال در دانشگاه ها تاکید کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر کریمی‌تبار در دیدار معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کشور و سرپرست جدید و رییس سابق دانشگاه پیام‌نور استان،با اشاره به رشادت های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس جانانه از تمامیت ارضی و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند و بعد از ۸ سال از نظر امکانات به نقطه صفر رسید و دوران بازسازی هم در استان زود تمام شد.
وی گفت: این فاصله محرومیت همیشه وجود دارد و هرچه جلوتر می رویم جنبه های این محروم یزد بیشتر خود را نمایان میکند و فاصله ما با استانهای توسعه یافته روزبه‌روز بیشتر می شود لذا نیاز است که در زمینه آموزش عالی مانند سایر زمینه ها به آن توجه ویژه شود.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد لازم است از تجربیات رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان آقای سهراب زاده استفاده شود چون جزئی نیروهای پرتلاش استان هستند.
کریمی تبار تاکید کرد دانشگاه پیام نور محل تحصیل کسانی هست که در کنار تحصیل به کار هم اشتغال دارند و دانشگاه پیام نور فرصت مناسبی را برای این افراد ایجاد کرده که جای تقدیر دارد.
وی بر گسترش فعالیت‌های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و گفت باید ظرفیت های استان را در این زمینه به کار برد تا بتوان در مسیر ایجاد اشتغال گام‌های جدی‌تری برداشت.
امام جمعه ایلام تصریح کرد: امیدواریم برای جوانانی که دشمن برای آنها نقشه های فراوانی دارد با برنامه بتوانیم مسیر رشد و تعالی آنان را فراهم کنیم.
کریمی‌تبار با اشاره به میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها تاکید کرد: منزلت زنان خانه دار باید بیش از پیش مورد توجه است‌گذاران قرار بگیرد چون خانه دار بودن و مربی خانه بودن و تربیت کردن یک نسلی که بتواند در جامعه تحول ایجاد کند تاریخ‌ساز باشد بسیار مهم است و نباید دیده حقارت آمیز به ان نگاه کرد.
وی گفت: اگر چنانچه زنی تحصیل کند و مسئولیتی را در جامعه داشته باشد باید در کنار خانه داری و ایفای نقش تربیتی و مادر بودن باشد .
وی با انتقاد از برگزاری جشن طلاق در جامعه گفت: در ورای برگزاری جشن برای مکروه‌ترین حلال خدا دست‌هایی وجود دارد که باید انها را به جامعه شناساند چراکه این کارها با برنامه در حال انجام شدن است.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تاکید کرد:دانشگاه پیام نور مانند سایر دانشگاه ها باید نقش آفرینی کند و راه درست را به دانشجویان نشان دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر