حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران


حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از حضور استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری به میزبانی تهران خبر داد.

علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است که در آن به معرفی استان پرداخته و پتانسیل های گردشگری استان را به رخ بکشیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه علاوه بر مزیت معرفی جاذبه های گردشگری برای حضور مسافران، فرصت مناسبی است تا بسته های سرمایه گذاری استان نیز برای سرمایه گذاران تعریف شود تا پس از اتمام نمایشگاه، در صورت موافقت اقدام به همکاری با استان برای اجرا پروژه های گردشگری نمایند.

مستوفیان همچنین گفت: با شیوع بیماری کووید ۱۹ در دنیا، حوزه گردشگری آسیب های بسیاری دید و کشورهای مختلف اکنون به دنبال جبران این آسیب ها هستند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های «فیتور» و «اکسپو» در اسپانیا و امارات متحده عربی طی امسال نشان از همین دیدگاه دارد و نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نیز از حیث زمان برگزاری تحت تاثیر آن ها قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه کشورهای بسیاری بر اجرای این نمایشگاه ها حساب کرده اند، تاکید کرد: ما نیز می توانیم با تعریف کردن بسته های سرمایه گذاری خود از این فرصت استفاده نماییم.

وی ادامه داد: خراسان شمالی در این نمایشگاه، غرفه ای به مساحت ۱۰۰ متر دارد که فضای مناسبی برای فعالیت های مختلف به حساب می آید.

مستوفیان گفت: از تمامی واحدهای اقامتی، پذیرایی، بومگردی و... استان دعوت کرده ایم تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران ۹ تا ۱۲ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها بین المللی برگزار می شود.

حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

حضور خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین