حسینی: صدری هیچ بی‌احترامی به رادوشوویچ انجام نداد


حسینی: صدری هیچ بی‌احترامی به رادوشوویچ انجام نداد

مدیر روابط بین الملل پرسپولیس گفت: زمانی که رادوشوویچ به دفتر باشگاه آمد صدری هیچ بی‌احترامی به او انجام نداد و صحبت‌ها در کمال دوستی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان - بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان سابق پرسپولیس به دلیل اختلاف نظر با مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس تصمیم گرفت بعد از ۶ سال حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شود. رادوشوویچ بعد از جدایی از پرسپولیس اذعان کرد که صدری باعث جدایی او از این باشگاه شد .

امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل پرسپولیس گفت: ما بالای ۲۰ بار با خود رادوشوویچ تماس گرفتیم که او به ما گفت من با شما هیچ حرفی ندارم و بهتر است با وکیلم صحبت کنید. هم صدری و هم درویش به رادوشوویچ نامه زدند که منتظر او هستند تا به ایران بیاید، اما او هر بار پاسخ منفی داد. همان زمان که رادوشوویچ به دفتر صدری آمد ما به او پیشنهاد ۷۰ هزار یورویی دادیم که باز هم قبول نکرد. صدری هیچ بی‌احترامی به رادوشوویچ نکرد و در کمال دوستی صحبت‌ها زده شد.

پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی به استوکس و اوساگونا ۲ بازیکن خارجی بسته است و حالا مدیر روابط بین الملل پرسپولیس خبر از باز شدن این پنجره داد.

متاسفانه به خاطر شکایت اوساگونا فعلا پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است، اما با تلاش‌هایی که مدیران باشگاه انجام دادند طی ۳ تا ۴ روز آینده پنجره باشگاه باز خواهد شد. همچنین پرونده شکایت استوکس در دادگاه حکمیت ورزش قرار دارد و تکلیف این پرونده هم تا چند روز آینده معلوم می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدری: رادوشوویچ حرمت ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را زیر پا گذاشت

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج