معاون استاندار: نمایشگاه بین‌المللی تهران فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت گردشگری لرستان است


معاون استاندار: نمایشگاه بین‌المللی تهران فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت گردشگری لرستان است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی تهران فرصتی مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف این استان از جمله حوزه گردشگری و درآمدزایی در این بخش است.

به گزارش ایرنا احمد دالوند شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران اظهار کرد: شرکت در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی لرستان در زمینه‌ گردشگری، صنایع دستی، اماکن و ابنیه تاریخی و سایر ظرفیت ها در راستای ایجاد رونق و توسعه اقتصادی است.

وی گفت: ضرورت دارد اقدامات لازم برای حضور تاثیرگذار در راستای تهیه ملزومات شرکت در نمایشگاه، اطلاع رسانی، مستند سازی و معرفی توانمندی های استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید هماهنگی بین دستگاهی برای حضور موثر در نمایشگاه بیان کرد: در برگزاری نمایشگاه یا جشنواره ها که ارتباط مستقیمی با معرفی استان دارد، اطلاع رسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تمامی اقدامات با لحاظ اطلاع رسانی به موقع اجرایی شود.

دالوند با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها در نمایشگاه ادامه داد: شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران بهترین فرصت برای پویایی دوباره صنعت گردشگری کشور است که در سال های اخیر به دلیل شیوع کرونا با رکود مواجه شده بود که با توجه به در پیش بودن ایام نوروز امیدواریم شاهد حضور گردشگران در لرستان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس