کشف جسد زن جوان مشهدی وسط خیابان + عکس


کشف جسدی که پای عوامل قضایی، انتظامی و پزشکی قانونی مشهد را به محل حادثه کشاند.

راننده کامیون از زمانی که مقابل پارک در حال حرکت بود، او را دید و زیر نظر داشت. شبیه به آدم هایی که سرگیجه داشته باشند، کنار خیابان راه می رفت. هنوز چندقدمی نیامده بود که به زمین خورد. راننده کامیون برای اینکه کمکی کرده باشد، خودروش را متوقف کرد و روی سر زن جوان حاضر شد.

کشف جسد زن جوان مشهدی وسط خیابان + عکس

مرگ زن جوان وسط خیابان

او کف آسفالت یخ زده خیابان افتاده بود و واکنشی نشان نمی داد. مرد جوان بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع داد و تا عوامل انتظامی و امدادی برسند، به دلیل اینکه باید بارش را به موقع تحویل می داد، موضوع را به نگهبان پارک نزدیک محل گفت و صحنه را ترک کرد.

تا مأموران برسند، مرد نگهبان دومین بار موضوع را به پلیس گزارش کرد و زمانی نگذشت که مجریان قانون در صحنه حاضر شدند. در این بین اما زن جوان به حضور مردم در اطرافش هیچ واکنشی نشان نمی داد و تا زمان حضور عوامل امدادی و انتظامی روی زمین بی حرکت افتاده بود.

تأیید مرگ زن در خیابان

با حضور تکنیسین های اورژانس در محل، همان ابتدا بررسی های بالینی انجام و مرگ زن جوان تأیید شد. او درست چنددقیقه پس از اینکه زمین بخورد، جانش را به علتی نامعلوم از دست داده بود.

با تأیید مرگ این زن، پرونده شکل جنایی به خود گرفت و مأموران گشتی مراتب را به مقام قضایی اطلاع دادند. زمان زیادی نگذشته بود که گروهی از کارآگاهان ویژه اداره جنایی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی خود را به خیابان وحدت رساندند.

ساعت ۶:۳۰ صبح یکشنبه سوم بهمن، خودرو بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۲ مشهد نیز در محل حاضر شد. با ورود کارآگاهان پلیس و مقام قضایی و انجام بررسی های اولیه، فرضیه اینکه متوفی پیش از آن در جایی

دیگر به قتل رسیده باشد و فرد یا افرادی او را منتقل و در این محل رها کرده باشند، مطرح شد، اما با اظهارات نگهبان پارک این فرضیه رد شد.

آنچه راننده کامیونی که محل را ترک کرده بود و نگهبان پارک دیده بودند، نشان از این موضوع داشت که زن جوان در خیابان در حال قدم زدن بوده و ناگهان به زمین افتاده و تا مأموران امدادی برسند، جان داده است.

انتقال جسد به پزشکی قانونی

جسد نیز در لابه لای بررسی های میدانی کارآگاهان پلیس، توسط کارشناسان پزشکی قانونی حاضر در محل بررسی شد. از شواهد امر پیدا بود که جسد بدون آثار درگیری، خون مردگی و ضرب وجرح است.

تا اعلام نتیجه علت مرگ، زمان زیادی وجود داشت، اما آنچه از مشخصات زن جوان پیدا بود، احتمال می رفت که به موادمخدر اعتیاد داشته باشد. جسد با دستور بازپرس شعبه۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۲ مشهد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

تا اعلام نتیجه نمی توان اظهارنظر قطعی کرد

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۲ مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده گفت: متوفی زنی حدود چهل ساله است که طبق شواهد موجود با حالی غیرطبیعی در خیابان در حال تردد بوده و ناگهان به زمین افتاده و جانش را از دست داده است.

بازپرس صادق صفری افزود: ابتدا احتمال قتل متوفی مطرح بود، اما شواهد و مستندات این فرضیه را رد کرد و احتمال دارد که او به دلیل مصرف مواد افیونی جانش را از دست داده باشد. البته این موضوع فقط یک فرضیه است و تا اعلام نتیجه از سوی کارشناسان پزشکی قانونی نمی توان اظهارنظر دقیقی کرد.

بازپرس شعبه۲۰۸ دادسرای مشهد ادامه داد: کفش های متوفی چندقدم عقب تر افتاده بود و لباس مناسب با هوای سرد نیز به تن نداشت.

منبع: رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس