عرق کاسنی را کی بخوریم


مصرف عرق این گیاه از شامگاه تا ناشتا سنگ کلیه و کبد را درمان می کندعرق کاسنی از گیاه کاسنی بدست می آید و دارای خواص مختلف از جمله درمان مشکلات گوارشی، جلوگیری از سوزش سردل، کاهش درد آرتروز مفاصل، سم زدایی از کبد و کیسه صفرا، جلوگیری از عفونت های باکتریایی، تقویت سیستم ایمنی …

مصرف عرق این گیاه از شامگاه تا ناشتا سنگ کلیه و کبد را درمان می کند
عرق کاسنی از گیاه کاسنی بدست می آید و دارای خواص مختلف از جمله درمان مشکلات گوارشی، جلوگیری از سوزش سردل، کاهش درد آرتروز مفاصل، سم زدایی از کبد و کیسه صفرا، جلوگیری از عفونت های باکتریایی، تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت قلب است. این گیاه همچنین یک داروی طبیعی آرام بخش و تقویت کننده اعصاب است و می تواند مانع از ابتلای افراد به بیماری سنگ کلیه شود.
عرق کاسنی را کی بخوریم


پژوهشگران از ریشه، برگ و ساقه این گیاه در تهیه انواع داروها استفاده می کنند، براساس تحقیقات دراین گیاه ویتامین ها و املاح معدنی چون روی، منیزیم، منگنز، کلسیم، فولیک اسید آهن و پتاسیم، ویتامین A، B6، C، E و ویتامین K وجود دارد که همگی برای بدن ضروری و مفید هستند.

بهترین زمان برای نوشیدن عرق کاسنی صبح ناشتا قبل از صبحانه است که نوشیدن آنها به همراه آب می تواند سبب افزایش دریافت مواد مغذی از گیاه کاسنی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403