خورشیدی: تیم ملی فوتبال شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد/ نمی‌دانستیم طارمی کجاست؛ صیادمنش را نخواهیم داشت


خورشیدی: تیم ملی فوتبال شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد/ نمی‌دانستیم طارمی کجاست؛ صیادمنش را نخواهیم داشت

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه مهدی طارمی در یکی از شهر‌های ترکیه حضور دارد که ما نتوانستیم اسم آن شهر را از روی نقشه پیدا کنیم!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون وضعیت نامناسب اردوی تیم ملی اظهار داشت: متاسفانه در شرایطی قرار گرفته‌ایم که تاکنون تجربه آن را نداشته‌ایم. به دلیل کرونا و برودت هوا و برف و بوران در شهرهای مختلف جهان، ملی‌پوشان کشورمان در راه رسیدن به تهران دچار مشکل شده‌اند و همه درصدد هستیم تا این مشکل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

وی در ادامه بیان داشت: تست دوم سردار آزمون مثبت شده و او هم مانند احمد نوراللهی در بازی برابر تیم ملی عراق غایب خواهد بود. همچنین تست کرونای احسان حاج‌صفی هم مثبت شد و اجازه پرواز به تهران را پیدا نکرد؛ هر لحظه استرس این را داریم که نفرات کرونایی اضافه شوند.

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره شرایط الله‌یار صیادمنش اذعان داشت: صیادمنش هم به دلیل نقل و انتقالات زمستانی و پیوستن به تیم انگلیسی هال‌سیتی، درگیر مجوزهای لازم شده و پاسپورتش در اختیار باشگاه مربوطه قرار گرفته که برای همین نمی‌تواند راهی تهران شود.

خورشیدی در رابطه به وضعیت مهدی طارمی تصریح داشت: تیم ملی شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد. مهدی طارمی هنوز خودش را به اردوی تیم ملی نرسانده؛ چرا که متاسفانه او در یکی از شهر‌های ترکیه حضور دارد که ما نتوانستیم اسم آن شهر را از روی نقشه پیدا کنیم! مهدی چند ساعت منتظر پرواز بود و بعد از ساعت‌ها انتظار، پروازش اجازه فرود در استانبول را پیدا نکرده و در یک شهر دور از استانبول فرود آمد. این بازیکن الان در هتل است و درصدد هستیم با رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی مختلف او را به تهران برسانیم.

او در مورد وضعیت سایرین گفت: میلاد محمدی از طریق امارات متحده عربی در راه است و کریم انصاری‌فرد، امیر عابدزاده و پیام نیازمند هم فردا به جمع ما اضافه می‌شوند و پس از تست می‌توانند تمرین کنند. این آمادگی هم وجود دارد که اگر مجوزهای لازم داده شد، دیدار تیم ملی فوتبال ایران با حضور تماشاگران برگزار شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟