خط کشی 1900 کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان


خط کشی 1900 کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 1900 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال استان توسط اداره ایمنی، ترافیک و حریم راههای این اداره کل در 10 ماهه سالجاری خط کشی شد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا ارتقای ایمنی محورها را از اولویت های در استان برشمرد و افزود: هدف از خط کشی راهها منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای استفاده بهینه از امکانات و کاهش هزینه ها این میزان از خط کشی محورها را با استفاده از ظرفیت اکیپ امانی فعال خود انجام داده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با عنایت به تلاش‌های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط‌کشی مشاهده نشود.

کرد پاکسازی و زیبا سازی حریم راهها، نصب تابلوهای اطلاعاتی، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ ها و نگهداری روشنایی محورها را از دیگر وظایف حوزه ایمنی، ترافیک و حریم راهها راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا در ۱۰ ماهه نخست سالجاری همکاران ما در اداره ایمنی و حریم راه علاوه بر خط کشی محور ها ساخت ۳۵۰متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار، نصب تعداد ۳ هزار علائم اطلاعاتی، ساخت ۲۸۰ عدد پایه های تابلو و چراغ چشمک زن و همچنین اجرا و نصب ۷ کیلومتر گاردریل را انجام داده اند که همه این اقدامات به افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای کمک قابل توجهی خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو