آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ورزشی شیران علوی برگزار شد 


آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ورزشی شیران علوی برگزار شد 

امروز با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، رئیس اداره ورزش و جوانان، کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت و مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از پوستر دومین جشنواره ورزشی شیران علوی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، رئیس اداره ورزش و جوانان، کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت و مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از پوستر دومین جشنواره ورزشی شیران علوی رونمایی شد.

«مجید خوبی زاده» در این آئین، گفت: یکی از اهداف اصلی کانون های مساجد انجام فعالیت های مسجد محور با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است و در همین راستا همواره برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در سطح جنوب کرمان قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد تاسیس شده اند که از این تعداد بیش از ۱۰۰ کانون در شهرستان جیرفت قرار دارند.

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) یکی از کانون های فعال منطقه است که در زمینه های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی فعالیت دارد و سال گذشته نیز در دومین رویداد ملی فهما به عنوان یکی از کانون های برتر کشوری معرفی شد.

خوبی زاده ابراز کرد: شاید یکی از دلایل موفقیت این کانون فرهنگی هنری همدلی و همراهی امام جماعت و ارکان مسجد با آن است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: اگر کارکردهای مسجد تراز اسلامی احیا شود و ارکان مسجد با یکدیگر تعامل داشته باشند، قطعا مساجد می توانند با جذب نوجوانان و جوانان پویا تر و فعال تر شوند.

وی اظهار کرد: امروز بسیار خرسندیم که با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش می توانیم با برگزاری دومین جشنواره ورزشی شیران علوی زمینه جذب نوجوانان و جوانان را به مسجد فراهم کنیم.

«مهدی ارمبین» در این آئین، گفت: وجود بیش از ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری در دل مساجد شهرستان جیرفت ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ ورزش در سطح جامعه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت افزود: سال گذشته در برگزاری اولین جشنواره ورزشی شیران علوی که با کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) همکاری داشتیم و با مشاهده ظرفیت های این کانون در برگزاری این جشنواره، امسال نیز تصمیم گرفتیم که از این کانون برای برگزاری دومین دوره از جشنواره ورزشی شیران علوی همکاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ظرفیت های منطقه ای و محله ای در هر عرصه ای فعال شود شور و شوق و انگیزه مردم را دوچندان می کند و کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از این ظرفیت ها است.

«عابدینی» در این آئین، با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: ورزش نه تنها به سلامت جسمی افراد کمک می کند بلکه موجب روحیه شادی و نشاط در آنها می شود.

کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش جیرفت ابراز کرد: ائمه جماعات مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای تشویق و ترغیب اهالی مسجد به انجام فعالیت های ورزش هستند.

وی اظهار کرد: امروزه بیشتر، نوجوانان و جوانان جذب فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند و کانون های فرهنگی هنری می توانند بازوی توانمندی برای ترویج فرهنگ ورزش در جامعه باشند.

عابدینی بسیار خرسندیم که کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) و شهید ابراهیم هادی در کنار رسالتی که دارند به سلامت جسم و روح نوجوانان و جوانان نیز توجه داشته و فعالیت های ورزشی را دنبال می کنند.

کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش جیرفت ما نیز این آمادگی را داریم که برای ترویج فرهنگ ورزش، فضاهای ورزشی خود را در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار دهیم.


شایان ذکر است؛ در پایان این آئین، از پوستر دومین جشنواره ورزشی شیران علوی و سایت این جشنواره رونمایی شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !