فراخوان دریافت ایده‌های مردمی در برگزاری مراسم دهه فجر استان تهران اعلام شد


فراخوان دریافت ایده‌های مردمی در برگزاری مراسم دهه فجر استان تهران اعلام شد

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به منظور جلب مشارکت مردم در برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب، فراخوان ایده‌های مردمی اعلام شد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در آستانه ایام الله دهه فجر و برگزاری جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح دریافت ایده ها، نظرات و پیشنهادات مردمی در نحوه برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی به صورت اینترنتی آغاز شد.
وی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی با محوریت مردم و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی با هدف طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم و مناسبت ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در نظر دارد، به منظور برقراری رابطه دوسویه و تعامل سازنده با مردم ایده ها، نظرات و پیشنهادات آن‌ها در بزرگداشت مراسم و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی را دریافت کند.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح، مردم می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس https://survey.porsline.ir/s/Yx9fiaAt ، ایده‌های خود را ثبت کنند.
محمودی تاکید کرد: بی‌شک ایده‌ها و نظرات ارزشمند مردم می‌تواند مسوولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که نهادی مردمی را در برنامه‌ریزی مؤثر در برگزاری مناسبت‌های مردمی یاری رساند.
وی گفت: از ایده های برتر ارائه شده قدردانی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)