خودروها در اردبیل با یارانه دولتی دوگانه‌سوز می‌شود


خودروها در اردبیل با یارانه دولتی دوگانه‌سوز می‌شود

اردبیل _ ایرنا _ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: 75 درصد از هزینه‌های مربوط به تبدیل خودروهای تک‌گانه به سیستم دوگانه‌سوز در این استان از محل پرداخت یارانه دولتی تامین می‌شود.

سیدحجت مدنی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر به روش اینترنتی در این استان اظهارکرد: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه‌سوز با اولویت خودروهای پرمصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل شروع شده است.

او افزود: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می‌شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‍‌های مجاز اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون بیش از سه هزار و ۱۱۸ دستگاه خودرو در این منطقه دوگانه‌سوز شدند.

مدنی بیان کرد: تاکنون مالکان سه هزار و ۸۹۳ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دوگانه‌سوز در منطقه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد سه هزار و ۱۱۸ خودرو دوگانه‌سوز شده و ۷۷۵ دستگاه خودرو دیگر نیز در صف تبدیل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟