برآیند افکار در دولت سیزدهم شنیده شدن حرف مردم است


برآیند افکار در دولت سیزدهم شنیده شدن حرف مردم است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه برآیند افکار در دولت سیزدهم شنیده شدن حرف مردم است، گفت: معیشت، اقتصاد، فرهنگ و رسانه از عوامل بسیار تاثیرگذار و پر اهمیت در جامعه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

احمد ریواده در جلسه شورای تبلیغات اقتصادی استان سمنان افزود: تقویت حوزه سرمایه اجتماعی نیاز به اقدام عملی دارد و در این راستا یکی از مهمترین اقدام‌ها، حضور مسئولان در بین مردم است.

وی ادامه داد: شورای اطلاع‌رسانی استان وظیفه دارد تا اولویت های مهم و اساسی را به منظور اطلاع رسانی، شناسایی و معرفی کند.

وی از تلاش شورای اطلاع رسانی استان در ایفای وظایف خود قدرشناسی کرد و گفت: انتظار می رود که این شورا در تحقق اهداف و برنامه‌های خود موفق عمل کند.‌

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: از شورای اطلاع رسانی استان درخواست داریم تا برآیند جلسات شورا، مدیریت افکار عمومی باشد و خلاءهای تاثیرگذار بر افکار عمومی رفع شود.

ریواده خاطرنشان کرد: پرداختن به ظرفیت‌های ناتمام دانش و توانمندی در استان، قطعا موجب رشد و توسعه خواهد شد و باید روی نقاط مهم، کلیدی، راهبردی و اساس توسعه استان اتفاق نظر داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید در جامعه بستر مطالبه‌گری فراهم شود و با بازاریابی اجتماعی، جامعه را به سوی مطالبه گری درست سوق داد.

ریواده تصریح کرد: رسانه های استان باید در بازنشر مطالب خود توجه کنند و اطلاعاتی را که پایه علمی و خبری درستی ندارد، مطرح نکنند چرا که اطلاع رسانی درست، پایه و اساس پیشرفت جامعه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی