بیش از 242 میلیارد تومان تسهیلات به تعاون گران استان بوشهر پرداخت شد


بیش از 242 میلیارد تومان تسهیلات به تعاون گران استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر- ایرنا- رئیس بانک توسعه تعاون استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 242میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به تعداد سه هزار و 345 پرونده در راستای کمک به رونق اشتغال در همه بخش‌های اقتصادی توسط این بانک پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، سید مجتبی حسینی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: از این میزان تسهیلات پرداختی ۱۷۵ میلیارد تومان در بخش تعاون به تعاون‌گران و ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات به بخش‌ غیر تعاون پرداخت شده است.

وی بیان کرد: همچنین در حوزه تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان بوشهر نیز در سال جاری تاکنون هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ۳۶ فقره پرونده پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر یادآور شد: این بانک از سال ۹۶ تاکنون ۷۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بابت ۵۵۳ فقره پرونده اشتغال پایدار روستایی و عشایری در این استان تسهیلات پرداخت کرده و زمینه ایجاد یکهزار و ۱۰۰ شغل جدید را در استان بوشهر فراهم کرده است.

حسینی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بابت ۱۶۵ فقره پرونده ۱۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۱۳میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بابت ۲۲۷ فقره پرونده نهادهای حمایتی شامل بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید و هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز بابت ۲۸۰ فقره پرونده مشاغل خانگی پرداخت شده است.

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر گفت: براساس ظرفیت‌هایی که تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ قرار داده این بانک برای فعال کردن بخش‌های مختلف اقتصادی تا پایان سال جاری سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد عاملیت در کشور منعقد خواهد کرد و پس از ابلاغ اجرایی خواهد شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور