سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد

بوشهر- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی، دکتر حسن ملکی زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر بهرام عین اللهی در این حکم خطاب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آورده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر برای خدمت به مردم مهیمن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر حسن ملکی زاده متخصص چشم پزشکی و سابقه مدیرکلی بیمه سلامت، رئیس بسیج جامعه پزشکی، رئیس نظام پزشکی شهرستان بوشهر و رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان بوشهر را در کارنامه کاری خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کاپیتان استقلال به توهین زشت به پلیس