آموزش حضوری مدارس ادامه دارد/مشکلات دانش‌آموزان و معلمان عشایر در اولویت


آموزش حضوری مدارس ادامه دارد/مشکلات دانش‌آموزان و معلمان عشایر در اولویت

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه حل مشکلات دانش‌آموزان و معلمان عشایر در اولویت قرار دارد، از ادامه آموزش حضوری مدارس خبر داد.

اصغر پارسا در جلسه هم اندیشی و توجیهی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش عشایری استان بیان کرد: باید با دانش آموزان پدرانه و مادرانه رفتار کنیم و به عنوان مسئولی دلسوز، اهم مشکلات و آسیب ها به خصوص مسائل آموزشی دانش آموزان را شناسایی کرده و در صدد یافتن راه حل باشیم.

وی افزود: طبق بخشنامه ها و قوانین تازه از سوی وزارت، آموزش در مدارس باید به شکل حضوری پیش رود، دانش آموزان عشایر در خانواده هایی بااصالت، غیور و بی آلایش به زندگی مشغولند و در مسیر تحصیل همیشه با مشکلات خاص و عدیده ای رو به رو بوده اند که هدف ما یافتن راه حل برای کم کردن این مشکلات و ارتقای کیفیت آموزشی این عزیزان است.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: طی ماه‌های گذشته که درگیر کرونا بوده و هستیم، فرآیند آموزش‌ و یادگیری در فضای مجازی پیش رفت که در این مقطع زمانی بیشترین زحمت بر دوش دبیران و مدافعان آموزش بود و به یقین می‌توان ادعا کرد، بیشترین زحمات و چالش‌ها در امور آموزشی و پرورشی مقابل راه سرگروه‌های درسی بود و با توان و تلاش مضاعف خود، سعی کردند تا بهترین‌ راه‌ها و شیوه‌های متناسب با شرایط را ارائه دهند.

پارسا اظهار کرد: همان گونه که بر همه ما آشکار است، آموزش از طریق فضای مجازی از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست؛ بنابراین با توجه کمتر شدن آمار مبتلایان به کرونا، بخشنامه ها و قوانین تازه ای از سوی وزارت صادر شده است که در آن از حضوری شدن آموزش در مدارس از این تاریخ به بعد خبر می دهد.

وی در پایان از پایگاه سلامت اداره آموزش و پرورش عشایری استان کرمان دیدن کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا