بانوی خراسان شمالی نشان سوم بدمینتون کارگری کشور را کسب کرد


بانوی خراسان شمالی نشان سوم بدمینتون کارگری کشور را کسب کرد

بجنورد-ایرنا- رییس هیات بدمینتون خراسان شمالی گفت: مریم جوانمرد در پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در رشته بدمینتون به نشان سومی دست یافت.

برات وثوقی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۲۸ تیم بدمینتون از سراسر کشور به میزبانی تبریز برگزار شد که در پایان خانم جوانمرد به نشان سومی دست یافت.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای سلامت از طریق توسعه ورزش و تفریحات سالم و ایجاد زمینه‌های نشاط و شادابی در بین بانوان کارگر دانست.

وثوقی با اشاره به معرفی شدن برسام احمدی بازیکن زیر ۱۱ سال استان به عنوان فنی ترین بدمینتون باز کشور در سال جاری، گفت: در پایان برگزاری جشنواره استعدادیابی پسران زیر ١١ سال بدمینتون بازان کشور که از ٢٠ آبان ماه به مدت سه روز به میزبانی استان یزد برگزار شد، ورزشکار نونهال خراسان شمالی به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

وی افزود: این بازیکن استان با انجام بازیهای قابل توجه با دیگر رقیبان و با صعود از مرحله گروهی به مرحله حذفی ١۶ نفر برتر رسید و پس از آن به جمع هشت نفر برتر بدمینتون بازان زیر ١١ سال کشور راه یافت.

افزون بر ۵۰۰ ورزشکار در رشته بدمینتون خراسان شمالی فعالیت دارند.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک