بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده


گاهی هدف از رستوران رفتن صرفاً خوردن غذا یا شکم‌گردی نیست، بلکه هدف اصلی کنار هم بودن، هم صحبتی و معاشرت با کسانی است که دوستشان داریم. اگرچه ممکن است یک قرار کاری هم شما را به رستوران بکشد، اما بازهم در کنار کیفیت غذا، موارد و معیارهای بسیار دیگری برای انتخاب رستوران وجود دارد. […]

گاهی هدف از رستوران رفتن صرفاً خوردن غذا یا شکم‌گردی نیست، بلکه هدف اصلی کنار هم بودن، هم صحبتی و معاشرت با کسانی است که دوستشان داریم. اگرچه ممکن است یک قرار کاری هم شما را به رستوران بکشد، اما بازهم در کنار کیفیت غذا، موارد و معیارهای بسیار دیگری برای انتخاب رستوران وجود دارد. یکی از آنها داشتن ساعاتی آرام، خوش و به‌یادماندنی است. به همین دلیل است که خیلی از افراد رستوران‌هایی که موسیقی زنده دارند را ترجیح می‌دهند. در این رستوران‌ها وقتی گرم صحبت یا چشیدن طعم یک غذای لذیذ هستید، گوش و روحتان هم تغذیه می‌شوند و از شنیدن آوای موسیقی‌های گوش‌نواز لذت می‌برند. شما در تهران سراغ کدام یک از رستوران‌هایی می‌روید که موسیقی زنده دارند؟ این مطلب را همراه ما تا پایان بخوانید تا درباره بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده صحبت کنیم.

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

بهترین رستوران‌های تهران

خیلی چیز‌‌ها باعث می‌شود عنوان بهترین را به یک رستوران بدهیم. کیفیت غذا، سرویس‌دهی، برخورد کارکنان، فضا و محیط رستوران و حتی صدا و اصواتی که در آن رستوران به گوشمان می‌رسند هم تأثیرگذار هستند. اگر بخواهیم چند مورد از بهترین رستوران‌های تهران را به شما معرفی کنیم که در آنها موسیقی زنده نواخته می‌شود و ساعات غذا خوردن را برای مشتریان خود لذت‌بخش‌تر می‌کند، باید اسامی رستوران‌هایی که در ادامه به آنها می‌پردازیم را ذکر کنیم:

رستوران عالی‌قاپو

همان‌طور که از اسم این رستوران پیداست، فضای آن یک فضای سنتی، قدیمی و الهام گرفته از معماری شهر اصفهان است. طراحی داخلی رستوران بسیار حال و هوای سنتی و قدیمی دارد. صندلی‌ها، نورپردازی و حتی منو رستوران هم سنتی است. در کنار همه این ویژگی‌ها، غذای باکیفیت و خوشمزه رستوران و موسیقی سنتی زنده در آن هم جزء دیگر ویژگی‌هایی است که رستوران عالی‌قاپو را فضایی لذت‌بخش و مناسب می‌کند.
اگر ساکن تهران نیستید و دوست دارید تعطیلات خود را در این شهر بزرگ و بی‌نظیر بگذرانید، رفتن به رستوران عالی‌قاپو هم یکی از گزینه‌های بسیار ارزشمندی است که می‌تواند در برنامه سفرتان قرار بگیرد. همچنین اجاره سوئیت مبله در تهران را هم می‌توانید از طریق سایت هومسا انجام دهید تا خیالتان از بابت محل اقامت هم آسوده باشد.

رستوران سنتی ترمه

یکی دیگر از رستوران‌های سنتی و زیبایی که در تهران وجود دارد، رستوران سنتی ترمه است. این رستوران در هتل بزرگ فردوسی قرار گرفته و فضایی بسیار دوست‌داشتنی و دلنشین را برای مشتریان و مراجعین خود فراهم کرده است. ازآنجایی‌که سالانه هزاران توریست به این هتل و رستوران می‌آیند، می‌توانید مطمئن باشید که به یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران می‌روید. حس و حال خانه‌های قدیمی تهران در رستوران جاری و ساری است و به‌محض ورود، شما را به روزهای گذشته و خانه‌‌های قدیمی تهرانی می‌برد. شب‌ها موسیقی زنده در رستوران اجرا می‌شود و می‌توانید در کنار منو غذاهای اصیل ایرانی، از منو غذای بین‌الملل رستوران هم استفاده کنید.
اگر در سفر به تهران ترجیح می‌دهید اقامتگاه راحت‌تر و بزرگ‌تری هم داشته باشید، توصیه می‌کنیم اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران را جزء اولویت‌های اول سفر قرار دهید.

رستوران باربد

در خیابان سئول یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده را پیدا خواهید کرد. رستورانی با شکل و شمایل معماری و نقاشی قاجار که طرفداران بسیاری دارد. از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب می‌توانید به رستوران باربد در خیابان سئول بروید؛ هم از غذای خوشمزه و باکیفیت آن لذت ببرید و هم نوای خوش موسیقی زنده‌ای را بشنوید که در سرتاسر رستوران به گوش می‌رسد. در رستوران باربد علاوه بر غذای سنتی ایرانی، امکان سرو قلیان و چای هم وجود دارد. البته محدوده قیمتی رستوران کمی گران است، اما کیفیت، محل رستوران و موسیقی زنده‌ای که در آن وجود دارد باعث شده تا ارزش هزینه‌کردن، حتی برای یک‌بار همه که شده داشته باشد.
همچنین اگر قصد سفر به دیگر نقاط شهرها و روستاهای ایران را دارید، می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت و انواع اقامتگاه از سایت هومسا، بهترین، مطمئن‌ترین و به‌صرفه‌ترین محل‌های اقامتی را پیدا و رزرو کنید.

رستوران گیلار

اگر وقتی که در قلب پایتخت نشسته‌اید دلتان هوس خوردن یک غذای شمالی را کرده است، بی‌درنگ به رستوران گیلار بروید. از همان بدو ورود به رستوران گیلار، انگار که به رستورانی در خود شهر گیلان رفته‌اید. بو و عطر غذاهای شمالی در رستوران پیچیده است و موسیقی زنده سنتی شمال‌، عیش‌ونوش غذا خوردن در این رستوران را کامل می‌کند.

اجاره ویلا و اقامتگاه در هومسا

اگرچه سفر به تهران معمولاً شکل و شمایل یک سفر کاری، کوتاه و مختصر را دارد، اما واقعیت این است که تهران، این شهر شلوغ و هزار رنگ آن‌قدر دیدنی‌ها و جاذبه‌های مختلفی دارد که بتوان به‌عنوان یک مقصد خوب برای سفر خانوادگی روی آن حساب کرد. اگر دوست دارید این بار با دید دیگری به تهران سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم رزرو و اجاره ویلا، سوئیت و محل اقامت خود را با هومسا انجام دهید. متفاوت‌ترین سفر زندگی را با هومسا تجربه کنید و در بهترین و باکیفیت‌ترین اقامتگاه‌ها بمانید. هومسا همراه و هم‌سفر شماست تا بتوانید سفری خوب، آسوده و ایمن داشته باشید. پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته و انواع بیمه رایگان برای سفری ایمن از جمله خدماتی است که هومسا برای هم‌وطنان خود در نظر گرفته است. با هومسا سفر کن، تجربه کن و طعم واقعی زندگی را بچش!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در