اتاق بازرگانی قزوین از پرداخت حق السهم فروش صنایع بی نیاز است


اتاق بازرگانی قزوین از پرداخت حق السهم فروش صنایع بی نیاز است

قزوین – ایرنا –رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: اتاق بازرگانی قزوین از پرداخت حق السهم فروش صنایع بی نیاز است و قطع این درآمد طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی برای آن مشکل ساز نیست.

مهدی بخشنده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این شرکت‌ها موظف بودند چهار در هزار سود فروش پس از کسر مالیات را به عنوان حق السهم به اتاق‌های بازرگانی یا اتاق تعاون پرداخت کنند.

وی گفت: امسال کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی این موضوع را لغو کرد که در اتاق بازرگانی قزوین با توجه به تدابیر قبلی و برنامه های پیش رو قطع این درآمد، مشکل ساز نیست.

رییس پارلمان بخش خصوصی استان قزوین خاطر نشان کرد: بسیاری از شرکت های بزرگ کشور، کارت بازرگانی خود را به قزوین آورده و ساختمان مجهز اتاق قزوین برای درآمدزایی و تحقق برنامه های متنوع طیف های بخش خصوصی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به دیگر بسته های درآمدزایی اتاق بازرگانی استان قزوین، گفت: واگذاری فضاهای اتاق به تجار برای برگزاری جلسات و ملاقات ها، برگزاری همایش های بخش خصوصی و دوره های آموزشی از جمله شیوه های درآمدزایی اتاق است.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین اظهارداشت:در کنار این موضوع، سعی کردیم با توجه به مسئولیت های اجتماعی اتاق در هر جلسه شورای گفت و گو از یک چهره ماندگار و ملی در عرصه تولید و اقتصاد تقدیر شود و تاکنون در دونشست اخیر شورا این اقدام مهم انجام شده و در جلسات بعد نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود:همچنین بنا داریم با اختصاص فضایی در اتاق قزوین به عنوان تالار مشاهیر، تصاویر و اسناد این چهره های ماندگار و فرماندهان جنگ اقتصادی را برای نسل های آینده محافظت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش