درخشش تیم والیبال سپهر قزوین در مسابقات دسته یک باشگاهی کشور


درخشش تیم والیبال سپهر قزوین در مسابقات دسته یک باشگاهی کشور

قزوین – ایرنا - سرمربی تیم والیبال سپهر قزوین گفت: این تیم در لیگ دسته یک مسابقات باشگاه‌های کشور سری (ب) از چهار مسابقه خود تاکنون به سه پیروزی دست یافته است.

پرویز معمارزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها به میزبانی شهرستان ابهر در استان زنجان برگزار می شود که دور رفت آنها تا هشتم بهمن ماه طول خواهد کشید.

وی اضافه کرد: از استان قزوین، دو تیم سپهر قزوین و قزوین جوان در این رقابت ها حضور دارند که تیم قزوین جوان در گروه یک به میزبانی بابل تاکنون از چهار بازی به سه باخت دست یافته است.

این مسوول ورزشی گفت: در این رقابت ها ۳۲ تیم در چهار گروه هشت تیمی به رقابت با یکدیگر می پردازند که مسابقات گروه یک در شهر بابل، گروه دو در اراک، گروه سه در زنجان و گروه چهار در تفرش برگزار می شود.

معمارزاده اضافه کرد: تیم سپهر تاکنون در این رقابت ها چهار بازی داشته که مقابل شهرداری خوی سه بر یک و کریمه قم و کلاله کلستان سه بر صفر به پیروزی رسیده و سه بر دو به نیروی زمینی باخته است.

این مسوول ورزشی افزود: مرحله رفت این رقابت ها تا هشتم بهمن ماه در شهر ابهر ادامه دارد و مرحله برگشت مسابقات احتمالا ۱۰ روز بعد به میزبانی قزوین برگزار می شود.

وی گفت: از هر گروه چهار تیم صعود می کنند که باید به صورت پلی آف مقابل هم قرار بگیرند و در نهایت دو تیم به لیگ دسته برتر صعود می کنند.

وی گفت: سالن ورزشی در نظر گرفته شده در شهر ابهر برای این مسابقات، غیراستاندارد است و سقف کوتاه سالن و وجود میله در دور زمین احتمال نقص عضو و آسیب بازیکنان را افزایش داده که طی نامه ای به فدراسیون اعلام کردیم.

معمارزاده با بیان اینکه ضعف زیرساخت ها در خور برگزاری این مسابقات نیست، گفت: هشت تیم شرکت کننده در این رقابت ها اکثرا ناراضی هستند و امیدواریم مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد.

وی با قدردانی از حامیان مالی تیم گفت: یک شرکت خصوصی از این تیم حمایت کرده و شورا و شهرداری قزوین نیز قول مساعد برای حمایت مالی داده اند که امیدواریم بتوانیم با کسب نتیجه مطلوب موجبات رضایت آنها را فراهم کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی