22 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در مناطق حاشیه نشین قزوین ارایه شد


22 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در مناطق حاشیه نشین قزوین ارایه شد

قزوین-ایرنا- سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: امسال 22 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان در مناطق حاشیه نشین شهرهای استان در قالب دوره های فنی و حرفه ای سکونتگاه های غیررسمی ارایه شده است.

سید محمود عرب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام این حبر افزود: این آموزش های مهارتی در رشته های مختلف برای ۱۰۲ نفر ارایه شده است.

وی اظهار داشت: این رشته ها متناسب با علاقه و استعداد افراد و وجود تقاضا در بازار کار و صنایع به متقاضیان به شکل رایگان ارایه شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خاطرنشان کرد: ارایه آموزش های مهارتی به ویژه در نقاط حاشیه ای شهرها موجب توانمندسازی افراد و ایجاد فرصت های شغلی برای آنان شده و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

این مسوول اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در بخش دولتی آموزش های خود برگزاری دوره های آموزش مهارتی به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، معتادان بهبود یافته، روستاییان و زنان سرپرست خانوار را در دستور کار و اولویت خود قرار داده است.

عرب با بیان اینکه تلاش داریم تا از همه امکانات استان برای تقویت فرهنگ مهارت استفاده کنیم،خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ مهارت و کارآفرینی در جامعه بدون شک آثار خوب اقتصادی و اجتماعی زیادی در سطج جامعه بدنبال دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد