ابعاد جدیدی از فعالیت باندهای مجرمانه تغییر کاربری اراضی در البرز شناسایی شد


ابعاد جدیدی از فعالیت باندهای مجرمانه تغییر کاربری اراضی در البرز شناسایی شد

کرج - ایرنا - رییس کل دادگستری البرزبا اشاره به شناسایی و بازداشت برخی افراد در ارتباط با تغییر کاربری اراضی در این استان  گفت: ابعاد جدیدی از فعالیت باندهای مجرمانه در زمینه تغییر کاربری های غیر مجاز کشف و مشخص شده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری البرز، حسین فاضلی هریکندی افزود: از جمله اقداماتی که در حوزه پیشگیری در استان البرز صورت گرفته شناسایی باندهای مجرمانه بوده که در راستای ساخت و ساز غیر مجاز به صورت گروهی اقدام می کردند.
وی اضافه کرد:نحوه فعالیت این باندهای بدین شکل بوده که زمین و اراضی را از باغداران و کشاورزان استان خریداری و پس از قطعه بندی اراضی با بستن قرارداد ساخت و ساز با خریداران، ویلاها به متقاضیان واگذار می شده است.
فاضلی هریکندی گفت: یکی از نکاتی که در تعدادی از این قراردادها به چشم می خورد این است که در آن پیش بینی ها نیز صورت گرفته که در صورت تخریب بار دیگر نسبت به ساخت و ساز اقدام خواهد شد.
وی ادامه داد: در واقع علت غیر متعارف ساخت و ساز این ویلاهای غیر قانونی این است که طبق قراردادهای صورت گرفته در صورت یک،۲ یا سه بار تخریب فروشنده متعهد می‌شوند که بار دیگر نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز اقدام شود.
رییس کل دادگستری البرز خاطر نشان کرد: باندهایی در این رابطه شناسایی و بازداشت و پرونده قضایی نیز برای آنها تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا