263 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان همدان اهدا شد


263 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان همدان اهدا شد

همدان-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد کمک به ازدواج آسان با تأمین و تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش است، گفت: در همین رابطه 263 سری جهیزیه کامل به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان اهدا شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، «محمد رسول شیخی‌زاده» در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد، افزود: جهیزیه های اهدایی شامل کالاهای اساسی و ضروری زندگی از قبیل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی است که برای این افراد خریداری و اهدا شده است.

وی اظهار داشت: بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت تامین ۸۰۰ سرویس کامل جهیزیه از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب کالا و نقدی به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در استان همدان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان افزود: همچنین دراین مدت هشت میلیارد تومان اعتبار برای خرید و واگذاری ۷۲۰ مورد لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در استان هزینه شده است.

شیخی‌زاده اظهار داشت: ۲۸۷ دستگاه آبگرمکن گازی نیز به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خریداری و افراد نیازمند اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در خصوص سامانه هوشمند امداد نیز گفت: این سامانه از ششم آذر ماه فعالیت خود را آغاز کرده و در حال پایش خانواده‌ها و بروزرسانی اطلاعات است که فعالیت این سامانه به طور کامل تا اسفند امسال آغاز خواهد شد.

به گفته وی، سامانه هوشمند امداد دارای محاسن بسیار زیادی برای حفظ شان و کرامت مددجویان و همچنین انجام کارها و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری است.

بیش از ۵۸ هزار خانوار شامل ۱۱۱ هزار نفر در استان همدان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی