آموزش در مدارس زنجان حضوری شد


آموزش در مدارس زنجان حضوری شد

زنجان – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به استناد ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت همه مدارس این استان برای بیش از 200 هزار دانش‌آموز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی خواهد بود.

حسن مظفری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به استناد این مصوبه تمامی کلاسهای درس مدارس به صورت حضوری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس، مدیران مدارس ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، نسبت به تشکیل کلاس های حضوری در مدارس، اقدامات لازم را به عمل می آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در مناطق روستایی از همان اول مهر مدارس حضوری هستند، گفت: از نیمه آبان ماه نیز مدارس دوره دوم دبیرستان حضوری شدند و از اول آذر با اضافه شدن مدارس ابتدایی و دوره اول دبیرستان، همه مدارس در استان و آموزش ها به صورت حضوری است.

مظفری از تشکل کمیته های سلامت مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: همه مدیران مدارس در خصوص نحوه برنامه ریزی در خصوص حضوری شدن مدارس در سایه اجرای پروتکل‌های بهداشتی توجیه شده اند و امیدوارم بتوانیم با تمهیدات اندیشیده شده آموزش های حضوری را در همه مدارس داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه تمایل اولیای دانش آموزان نیز تحقق آموزش حضوری است، گفت: خانواده ها لازم است به صورت دقیق نحوه رعایت موارد بهداشتی و پروتکل ها را به فرزندان خود آموزش دهند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مزایای آموزش مجازی در شرایط شیوع کرونا، در مجموع استمرار آموزش به این شیوه، انتظارات از میزان یادگیری را برآورده نمی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس