مدیرعامل شاهین کرمانشاه: بدنبال پیروزی مقابل نماینده گرمسار هستیم


مدیرعامل شاهین کرمانشاه: بدنبال پیروزی مقابل نماینده گرمسار هستیم

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با اشاره به مسابقه این تیم برابر سبحان فلز گرمسار، گفت: برابر این حریف به چیزی جز پیروزی و کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنیم تا امتیازات از دست رفته را جبران کرده باشیم.

سید احسان احسانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم شاهین از نظر وضعیت روحی و آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و آماده دیدار با نماینده گرمسار هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان شکست سنگین هفته گذشته برابر شهرداری ساوه را بدست فراموشی سپرده‌اند، افزود: در حال حاضر تمام تمرکز بازیکنان برای دیدار با سبحان فلز است تا بتوانند سه امیتاز این دیدار خانگی را کسب کنند.

احسانی با بیان اینکه جایگاه فعلی شاهین در شان این تیم که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و فصل قبل هم تنها بدلیل تفاضل گل کمتر از راه یابی دوباره به سطح اول فوتسال کشور باز ماند، نیست، گفت: بازیکنان ما اگر به خود باوری لازم برسند و خود را بیشتر باور کنند می‌توانند با نتایج بسیار بهتری از زمین خارج شوند.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه ادامه داد: نماینده گرمسار در رقابت‌های امسال عملکردی همانند تیم ما داشته و در مجموع تیم خوبی است اما برای شاهین که یک مدعی به حساب می‌آید از دست دادن امتیاز آن هم در خانه دیگر قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: امیدوارم با برتری در دیدار مقابل سبحان فلز گرمسار بتوانیم بخشی از امتیازات از دست رفته را جبران و مقداری به وضعیت خود در جدول سر و سامان ببخشیم.

احسانی ابراز امیدواری کرد با کمک مسوولان استان و دلسوزان ورزش شاهد رقم خوردن شرایط بهتری برای شاهین در ادامه مسابقات و در نهایت صعود این تیم به لیگ برتر در فصل آینده باشیم.

دیدار تیم‌های فوتسال شاهین کرمانشاه و سبحان فلز گرمسار در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز (سه شنبه - ۵ بهمن) در کرمانشاه برگزار می‌شود.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در پایان هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از چهار مسابقه خود با چهار امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه دوم که ۹ تیم حضور دارند، قرار گرفته است.

مسابقات امسال لیگ دسته اول در سه گروه و با حضور ۲۶ تیم برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم جمعا ۶ تیم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و مرحله نهایی با حضور آنها به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا در نهایت ۲ تیم برتر به لیگ برتر صعود کنند.

تیم‌های آخر هر گروه به همراه تیم‌های هشتم گروه‌های ۹ تیمی نیز که امتیاز کمتری داشته باشد (جمعا ۴ تیم) به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان