سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان: حامیان مالی با تیم‌داری به رشد استعدادها کمک کنند


سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان: حامیان مالی با تیم‌داری به رشد استعدادها کمک کنند

سمنان-ایرنا-سرمربی تیم‌ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان گفت: نبود حامی مالی مشکل اصلی بدمینتون بانوان کشور است، با رفع مشکلات مالی می‌توان با کمک به استعدادها شاهد تحول در این رشته ورزشی بود.

سیمین مهدوی میلانی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان در دامغان، در گفت و گو با ایرنا، افزود: مشکل اصلی بدمینتون کشور به ویژه در بخش بانوان، نبود حامی مالی است که فقدان آگاهی یا شناخت نسبت به سطح مسابقات این قشر، می‌تواند از علت های اصلی نبود حامیان مالی باشد.

وی ادامه داد: تعداد علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در سطح کشور بسیار زیاد است و نوجوانان و جوانان با استعداد بسیاری در کشور هستند، امیدواریم با ورود حامیان مالی به این رشته ورزشی، بتوان آینده خوبی را برای این رشته ترسیم کرد.

مهدوی میلانی اظهار داشت: بسیاری از تیم‌های لیگ دسته یک بدون وجود اسپانسر در حال فعالیت هستند یا توسط هیات های بدمینتون شهرهای خود و با هزینه شخصی به مسابقات اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: فدراسیون بدمینتون نسبت به دیگر فدراسیون ها، از بودجه کمتری برخوردار است که انتظار داریم با حمایت بیشتر از این فدراسیون، بتوان استعدادهای درخشان کشور را در این حوزه‌ تقویت کرد.

سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان: حامیان مالی با تیم‌داری به رشد استعدادها کمک کنند اردوی تیم‌ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان در دامغان

مهدوی میلانی اضافه کرد: طی ۲ سال اخیر با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، هیچ اعزامی به مسابقات بین المللی نداشتیم و امسال پس از گذشت دو سال، در مسابقات بین المللی شیراز به رقابت می‌پردازیم.

سرمربی تیم‌ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان خاطرنشان کرد: یکی از مسابقات فعال بدمینتون کشور، سوپرلیگ است که به صورت منظم با شرکت پنج تیم بانوان برگزار می‌شود و در لیگ دسته یک نیز، هشت تیم شرکت دارند که ۲ تیم اول به سوپرلیگ راه پیدا می‌کنند.

به‌ گزارش ایرنا، اردوی تمرینی تیم ملی ۱۶ نفره بدمینتون بزرگسالان بانوان از یکم تا ۱۱ بهمن ماه برای کسب آمادگی حضور در مسابقات بین المللی فجر شیراز، به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه دامغان در حال برگزاری است.

این اردو با حضور سیمین مهدوی، نگین امیری پور و لیلا اقبال، به عنوان مربی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند