200 ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در خاش برگزار می‌شود


200 ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در خاش برگزار می‌شود

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خاش سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزون‌بر 200 ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

فریبرز نیکبخت روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برنامه‌های امسال با شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» و با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و تکریم شهدا اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: کمیته‌های ۲۶ گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر اطلاع رسانی و تبلیغات، شهداء و ایثارگران، بسیج و نیروهای مسلح و امنیت، پشتیبانی و تدارکات، محرومان، روستاییان و عشایر، ورزشکاران، دانش آموزی، اصناف و بازاریان، فرهنگیان و دانشگاهیان، کارگری، بهداشت و درمان، بانوان، جوانان و نخبگان، علما و معتمدان و شوراها برای اجرای مطلوب برنامه‌های این ایام فعالیت خود را از روزهای قبل آغاز کرده‌اند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش گفت: علاوه‌بر افتتاح پروژه‌ها، نصب پرچم و پلاکارد و آذین بندی سطح شهر و سردرب ادارات و نهادها، برپایی جشن‌های انقلاب، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، ورزش‌های بومی و محلی، نمایشگاه عکس و کتاب، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سیاه چادرهای فرهنگی و نمایش آیین‌های بومی و محلی توسط شهرداری و دهیاران، برپایی شب شعر انقلاب، بازخوانی تاریخ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، نشست‌های بصیرتی و هم‌اندیشی پیشکسوتان و ایثارگران عرصه دفاع مقدس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شربت و شیرینی، در ایام دهه فجر مورد توجه است.
وی محافل معنوی انس با قرآن کریم در نقاط شهری و روستایی، نواختن زنگ انقلاب، برپایی یادواره شهدا، اجرای سرودهای دانش آموز، مسابقات نقاشی و کتابخوانی، ویزیت رایگان بیماران و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان خاش هستند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟