200 ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در خاش برگزار می‌شود


200 ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در خاش برگزار می‌شود

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خاش سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزون‌بر 200 ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

فریبرز نیکبخت روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برنامه‌های امسال با شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» و با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و تکریم شهدا اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: کمیته‌های ۲۶ گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر اطلاع رسانی و تبلیغات، شهداء و ایثارگران، بسیج و نیروهای مسلح و امنیت، پشتیبانی و تدارکات، محرومان، روستاییان و عشایر، ورزشکاران، دانش آموزی، اصناف و بازاریان، فرهنگیان و دانشگاهیان، کارگری، بهداشت و درمان، بانوان، جوانان و نخبگان، علما و معتمدان و شوراها برای اجرای مطلوب برنامه‌های این ایام فعالیت خود را از روزهای قبل آغاز کرده‌اند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش گفت: علاوه‌بر افتتاح پروژه‌ها، نصب پرچم و پلاکارد و آذین بندی سطح شهر و سردرب ادارات و نهادها، برپایی جشن‌های انقلاب، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، ورزش‌های بومی و محلی، نمایشگاه عکس و کتاب، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سیاه چادرهای فرهنگی و نمایش آیین‌های بومی و محلی توسط شهرداری و دهیاران، برپایی شب شعر انقلاب، بازخوانی تاریخ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، نشست‌های بصیرتی و هم‌اندیشی پیشکسوتان و ایثارگران عرصه دفاع مقدس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شربت و شیرینی، در ایام دهه فجر مورد توجه است.
وی محافل معنوی انس با قرآن کریم در نقاط شهری و روستایی، نواختن زنگ انقلاب، برپایی یادواره شهدا، اجرای سرودهای دانش آموز، مسابقات نقاشی و کتابخوانی، ویزیت رایگان بیماران و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان خاش هستند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی