سرانه ورزشی البرز در کشور از آخر اول است!


سرانه ورزشی البرز در کشور از آخر اول است!

 مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: 67  پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که به دلیل نبود اعتبارات راکد مانده‌اند .

به گزارش ایسنا، مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک هیات‌های ورزشی گفت: باتوجه به اینکه استان البرز کمترین سرانه ورزشی کشور را دارد باید زیر ساخت‌های لازم جهت افزایش سرانه‌های ورزشی در این استان توسعه یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در آستانه سفر رئیس محترم جمهور و اعضای هیات دولت به استان البرزمشکلات ورزشی استان از جمله تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مطرح خواهد شد .

جانعلی گفت: در حال حاضر ۶۷ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان البرز وجود دارد که به صورت نیمه کاره رها شده است.

وی گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر تکمیل پروژه‎‌های نیمه تمام در کشور، اگر اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه‌ها صورت پذیرد افزایش قابل توجهی در سرانه‌های ورزشی در استان خواهیم داشت .

جانعلی اظهار کرد: به دلیل عدم بازگشت درآمد از خزانه به این اداره کل با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان مبلغی جهت کمک به هیات‌های ورزشی دریافت شد تا در اوایل سال جدید در اختیار هیات‌های ورزشی قرار گیرد .

وی بیان کرد: این اداره کل تمام تلاش خود را برای اعزام ورزشکاران ملی به مسابقات به کار گرفت و سعی کرد هزینه اعزام ورزشکارانی که به مسابقات ملی دعوت می‌شوند را پرداخت کند .

مدیر کل ورش و جوانان استان البرز تصریح کرد: تا خرداد سال آینده دو مجموعه ورزشی در منطقه میانجاده و شهرستان فردیس بهره برداری می شود که با تصویب در ماده ۸۸ این مجموعه‌ها در اختیار هیات‌های ورزشی استانی و شهرستان فردیس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید