سرانه ورزشی البرز در کشور از آخر اول است!


سرانه ورزشی البرز در کشور از آخر اول است!

 مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: 67  پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که به دلیل نبود اعتبارات راکد مانده‌اند .

به گزارش ایسنا، مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک هیات‌های ورزشی گفت: باتوجه به اینکه استان البرز کمترین سرانه ورزشی کشور را دارد باید زیر ساخت‌های لازم جهت افزایش سرانه‌های ورزشی در این استان توسعه یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در آستانه سفر رئیس محترم جمهور و اعضای هیات دولت به استان البرزمشکلات ورزشی استان از جمله تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مطرح خواهد شد .

جانعلی گفت: در حال حاضر ۶۷ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان البرز وجود دارد که به صورت نیمه کاره رها شده است.

وی گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر تکمیل پروژه‎‌های نیمه تمام در کشور، اگر اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه‌ها صورت پذیرد افزایش قابل توجهی در سرانه‌های ورزشی در استان خواهیم داشت .

جانعلی اظهار کرد: به دلیل عدم بازگشت درآمد از خزانه به این اداره کل با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان مبلغی جهت کمک به هیات‌های ورزشی دریافت شد تا در اوایل سال جدید در اختیار هیات‌های ورزشی قرار گیرد .

وی بیان کرد: این اداره کل تمام تلاش خود را برای اعزام ورزشکاران ملی به مسابقات به کار گرفت و سعی کرد هزینه اعزام ورزشکارانی که به مسابقات ملی دعوت می‌شوند را پرداخت کند .

مدیر کل ورش و جوانان استان البرز تصریح کرد: تا خرداد سال آینده دو مجموعه ورزشی در منطقه میانجاده و شهرستان فردیس بهره برداری می شود که با تصویب در ماده ۸۸ این مجموعه‌ها در اختیار هیات‌های ورزشی استانی و شهرستان فردیس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...