داوری جشنواره کارگران نمونه به پایان رسید


داوری جشنواره کارگران نمونه به پایان رسید

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز از راهیابی 393 پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگران،گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز خبر داد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راهیابی ۳۹۳ پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگران،گروه های کار و واحدهای نمونه استان به مرحله ارزیابی و داوری برای انتخاب گزینه های نهایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین فلاح نژاد در خصوص ثبت نام نخبگان جامعه کار وتولید در جشنواره ۱۴۰۰ گفت: از مجموع ثبت نام‌های صورت گرفته در سامانه الکترونیکی معرفی شده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تعداد ۳۲۸ نفر کارگر، ۳۰ گروه کار و ۳۵ واحد تولیدی در این جشنواره در البرز ثبت نام نموده‌اند .

وی بیان کرد: فرایند ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز از ۲۶ مهر آغاز شده و تا ۱۵ آذر ماه سالجاری از طریق سایت اینترنتی emtenan.mcls.gov.ir انجام پذیرفت.

فلاح نژاد با اشاره به معرفی برگزیدگان جشنواره نخبگان جامعه کار و تولید استان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در هفته کار و کارگر اظهار کرد: داوری مرحله استانی سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به اتمام رسیده است.

وی ابراز کرد: نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل فنی و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی البرز افزود: از میان برگزیدگان استانی در حوزه کارگران،گروه های کار و واحدها تولیدی نمونه مواردی که دارای شرایط احراز رتبه کشوری گردند از سوی وزارت متبوع ارزیابی و انتخاب و در هفته کارگر به صورت ملی با حضور مسئولین کشور ی معرفی و تجلیل خواهند شد.

فلاح نژاد خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر کشور، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از اهداف برگزاری این جشنواره است.

شایان ذکر است جشنواره امتنان از کارگران ،گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه(نخبگان جامعه کار وتولید) همه ساله در هفته کارگر (۵ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه) برگزار و از برگزیدگان استانی وکشوری جامعه کار و تولید در تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس