368طرح اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی دهه فجر در ایلام افتتاح می‌شود


368طرح اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی دهه فجر در ایلام افتتاح می‌شود

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: 368طرح اشتغال و مسکن مددجویان زیر پوشش همزمان با بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان افتتاح می‌شود.

« زهرا همتی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این شمار طرح ۳۰۲مورد مربوط به حوزه اشتغال و ۶۶ مورد نیز مسکن بوده که در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گازکشی ۱۶۴واحد مسکونی مددجویان نیز انجام و مستمری ۵۰۰خانوار مددجو نیز برقرار خواهد شد، تصریح کرد: رایگان شدن خدمات توانبخشی برای عموم مردم، افتتاح مرکز مثبت زندگی شهرستان ملکشاهی، واگذاری ۱۰دستگاه چرخ خیاطی به زنان سرپرست خانوار و برگزاری اردوی جهادی خدمت رسانی به جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر در مهران را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

مدیر کل بهزیستی ایلام تصریح کرد: برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب در مراکز بهزیستی، تجلیل از زنان سرپرست خانوار و گروه های همیار سرپرست خانوار موفق، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی ویژه جامعه هدف و کارکنان و اجرای مانور خودرهای اورژانس اجتماعی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403