گازرسانی به 450 منزل مسکونی خانواده‌های محروم ایلام


گازرسانی به 450 منزل مسکونی خانواده‌های محروم ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: این شرکت طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، انجام اشتراک‌پذیری و واگذاری اشتراک گاز به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی را بصورت رایگان واگذار کرده است.

«عباس شمس‌اللهی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوده است، اظهار کرد: خانوارهای استفاده‌کنندگان از این طرح (کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی استان ایلام) باید فاقد اشتراک قبلی گاز بوده و تحت پوشش نهادهای حمایتی باشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این افراد پس از تأئید و معرفی از سوی نهادهای حمایتی و اخذ استعلام از سامانه امور مشترکین شرکت گاز مبنی بر نداشتن اشتراک قبلی گاز یا استفاده از امتیاز رایگان اشتراک‌پذیری گاز، مشمول پرداخت هزینه گازکشی داخلی منازل حداکثر به مبلغ ۶۰ میلیون ریال می‌شوند، افزود: طی این تفاهم‌نامه عملیات اجرایی گازکشی داخلی منازل بر عهده نهادهای حمایتی می‌باشد که پس از بررسی اسناد مالی و تاُیید صحت آنها، هزینه آن به حساب نهاد معرفی کننده واریز می‌شود.
شمس‌اللهی ادامه داد: طبق لیست ارسالی خانوارهای معرفی شده از سوی نهادهای حمایتی، ۱۶۴ خانوار تحت پوشش بهزیستی و ۲۸۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) استان ایلام جهت پرداخت هزینه گازکشی مشمول خواهند شد.
وی از آغاز عملیات اجرایی گاز کشی به داخل منازل خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در مجموع برای گازکشی به منازل خانوارهای محروم استان، مبلغ ۲۷ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز و مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در قالب تفاهم‌نامه مذکور مصوب شده است که همزمان با میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.
شمس‌اللهی به ارائه خدمات گازکشی به واحدهای مسکونی خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد و بهزیستی استان بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی جامعه هدف، افراد را به این شرکت معرفی می‌کنند.
وی افزود: شرکت گاز استان ایلام طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در طول چند سال گذشته تاکنون، انجام اشتراک‌پذیری و واگذاری اشتراک گاز به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی را به صورت رایگان واگذار نموده و این موضوع همچنان استمرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس