تغییر و تثبیت مدیران با تغییر دولت، مدتی طول می‌کشد


تغییر و تثبیت مدیران با تغییر دولت، مدتی طول می‌کشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در بعضی پست‌ها اولویتی برای تغییر نیست و تغییرات مدیریتی در زنجان به ترتیب اولویت انجام می‌شود.

ابوالفضل رفیعی شامگاه روز گذشته (۴ بهمن‌ماه) در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران، به فرآیند تغییر مدیران استان پس از تغییر دولت اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم در این زمینه به تناسب اولویت‌ها انجام شده است. ترافیک کاری هم در وزارت کشور و هم در سایر وزارتخانه‌ها وجود دارد و شاید انتظار خیلی از مردم و سیاسیون، سرعت در تغییر مدیران باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه بخشی از این انتظارات، طبیعی است، تصریح‌ کرد: باید این حق را داد که کارها با تامل و شناخت کافی انجام و شرایط طوری تغییر پیدا کند که وضعیت بعدی به لحاظ ارتقای کارها و انجام ماموریت‌ها، بهتر از وضعیت قبلی باشد.

رفیعی تاکید کرد: کارها به تناسب اولویت‌ها پیش می‌رود و استاندار معتقد است در بعضی پست‌ها اولویتی برای تغییر نبوده و فرجه زمانی برای این مدیران تعیین شده که عملکرد آن‌ها بعد از مدتی ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: در پست‌هایی هم که لازم بوده، مدیران تثبیت شدند و فرآیندهایی مانند ماموریت افراد و استعلامات به دلیل ترافیک کاری در وزارتخانه‌ها کمی زمان‌بر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: روند تغییرات مدیران در همه دولت‌ها این‌طور بوده و نیز این روند در دولت‌های گذشته تجربه شده و طبیعی است که تغییر و تثبیت مدیران با تغییر دولت، مدتی طول می‌کشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن