برگزاری حضوری کلاس های دانشگاه آزاد از نیمسال دوم


برگزاری حضوری کلاس های دانشگاه آزاد از نیمسال دوم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از نیمسال دوم تمامی کلاس‌ها این دانشگاه به صورت حضوری در سراسر سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

دکتر سلطانعلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: البته فرصت و ظرفیت مجازی را هم برای ارتقای کیفیت آموزش و پر کردن خلاهای که در امر تامین استاد داریم استفاده خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: در سالجاری حدود ۱۰۰ رشته به رشته‌های دانشگاهی ما افزوده شد و این مهم برخی از نیازهای استان را تامین کرده البته تلاش شده که رشته‌های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) در سطح استان افزایش دهیم.

وی بیان کرد: ظرفیت جذب دانشجو در رشته‌های مختلف پزشکی با تلاش رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و اعلام شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغ وزیر بهداشت برای افزایش ظرفیت رشته‌های مجموعه علوم پزشکی ویژه مناطق محروم افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که به سوی تجربه دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم خواهیم رفت گفت: دانشگاه‌های نسل یک و۲ صرفا آموزش‌محور است و امروزه کارآمدی لازم را برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بی‌شمار استان را ندارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این‌که در هر زمینه‌ای اگر جامعه می‌خواهد توسعه یابد و شاخص‌های اجتماعی افزایش پیدا کند و کشوری توسعه یافته داشته باشیم از دریچه علم و دانش امکانپذیر خواهد بود گفت: دانشگاه آزاد این کارکرد اجتماعی را برای خود قائل است.

وی با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این دانشگاه تاکنون ۱۲۰ هزار فارغ التحصیل داشته و به یاری خدا افزایش تعاملات با کشورهای همسایه در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403