21 زوج جوان زندگی مشترکشان را در حرم عبدالعظیم (ع) آغاز کردند


21 زوج جوان زندگی مشترکشان را در حرم عبدالعظیم (ع) آغاز کردند

شهرری - ایرنا - مراسم عقد 21 زوج جوان به مناسبت ایام ولادت بانوی 2 عالم حضرت زهرا (ع) در اتاق عقد آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم، به مناسبت ایام پربرکت میلاد حضرت زهرای مرضیه (س)، ۲۱ زوج جوان در اتاق عقد این آستان مقدس خطبه عقد خود را جاری کردند تا در حریم حضرت سیدالکریم (ع) زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

این گزارش می افزاید: زوج های فراوانی در ایام مختلف سال با مراجعه به اتاق عقد آستان مقدس واقع در صحن مصلی زندگی مشترک خود را با استعانت از حضرت عبدالعظیم(ع) و در پناه این امام زاده عظیم الشأن آغاز می کنند.

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در گزارش دیگری اعلام کرد: به همت اداره نذورات و هدایای مردمی این آستان در ایام ولادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) و همچنین روز مادر بیش از ۳۰۰ بسته ارزاق توسط خادمین آستان مقدس بسته بندی و در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان ری، بین نیازمندان توزیع شد.

در این گزارش آمده است: خادمین اداره نذورات و هدایای مردمی با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا با حضور در مناطق محروم به توزیع بسته های ارزاق می پردازند تا نیازمندان در این ایام فرخنده میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم (ع) شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید