استاندار تهران: برای دهه فجر به بهترین شکل برنامه ریزی کنیم


استاندار تهران: برای دهه فجر به بهترین شکل برنامه ریزی کنیم

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: تمام بخش های اداری، سیاسی و مردمی برای بزرگداشت دهه فجر به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی و اقدام کنند.

محسن منصوری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران افزود: اهمیت مراسم امسال چندین برابر است چرا که طی ۲ سال گذشته به علل مختلف نتوانستیم حق مطلب را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا، ترور سردار سلیمانی و دیگر عوامل مانع از برگزاری مراسم ۲۲ بهمن شد اظهار داشت: در سال اول فعالیت دولت قرار داریم و حجم فشارها در حوزه های اقتصادی و سیاسی بالاست و از همین رو باید به طور ویژه برای بزرگداشت این ایام برنامه ریزی و اقدام کرد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه حضور مردم پشتوانه کار دولت است اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک نقطه عزیمت برای حرکت های شتابنده کار است، امسال اهمیت برگزاری برنامه های دهه فجر صدچندان است و باید این ایام را به صورت ویژه تدبیر و برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

منصوری به تاکید رهبر انقلاب بر لزوم انجام جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: اقدامات انجام گرفته در حوزه خدمت رسانی به مردم کم نیست اما به میزان کافی اعلام و بازخوانی نشده است که باید اقدامات لازم در این زمینه و به منظور تبیین آنها انجام شود.

استاندار تهران با بیان اینکه اتفاقات انجام شده طی ۴۳ سال گذشته قابل توجه است، گفت: باید این اقدامات را به صورت فنی و هنری بازخوانی کرد تا تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: خود مدیران مهمترین رسانه ها هستند و باید در مناسبت های مختلف میزهای خدمت در این ایام راه اندازی شود و اقدامات انجام شده به اطلاع مردم برسد.

منصوری اعلام کرد: باید مشابه نشست امروز در کوچکترین واحد سیاسی حتی تا سطح روستاها قبل از دهه فجر تشکیل و برگزار و کار به بهترین شکل دنبال شود.

استاندار تهران گفت: شبکه های گسترده موجود که مهمترین آن بسیج و شبکه امور مساجد که به برکت جمهوری اسلامی تقویت شده به حتم در این ایام پای کار بیایند و فعال شوند.

منصوری حضور شبکه اصناف را مهم توصیف و بیان کرد: فعالیت های خرد و خانگی باید در قالب عملیات های کوچک برای تبیین مسائل تعریف و اجرا شود.

استاندار تهران در خصوص پروژه های آماده بهره برداری در دهه فجر گفت: برنامه های منسجم افتتاح که ثمره اقدامات و برکات انقلاب است در این ایام برگزار شود.

وی با اشاره به وجود کرونا تاکید کرد: در زمان برگزاری تمامی این برنامه ها به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن به رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه جدی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی