نخستین ماهنامه گویای کشور در تبریز منتشر شد


نخستین ماهنامه گویای کشور در تبریز منتشر شد

تبریز- ایرنا- ماهنامه «نصر آذربایجان» و نسخه الکترونیک و گویای آن برای نخستین بار در کشور در تبریز منتشر شد.

مدیرمسئول آژانس خبری-تحلیلی نصر و مدیر مسئول ماهنامه «نصر آذربایجان» روز سه شنبه در یک گفت و گوی خبری با قدردانی از همراهی های مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان رسانه ای استان در انتشار اولین شماره از ماهنامه نصر آذربایجان، گفت: ما تلاش داریم با انتشار ماهنامه نصر آذربایجان و نسخه الکترونیک آن، فصل جدیدی برای توسعه فرهنگی و رسانه ای استان که پیش زمینه توسعه در دیگر عرصه هاست، بگشاییم و با استفاده از ظرفیت های ویژه آذربایجان شرقی و فعالان فرهنگی و رسانه ای آن گامی به جلو برداریم.

امیر کریم زاد شریفی افزود: انتشار نسخه دیجیتالی و گویای ماهنامه نصر آذربایجان، قدم جدیدی است که فضای رسانه ای استان را رو به جلو خواهد برد و این اتفاق برای اولین بار در کشور و در سطح نشریات خبری-تحلیلی با تلاش های بی وقفه همکارانم در نصر روی داده است.

وی اظهار کرد: ما می دانیم که در شماره اول ماهنامه نصر آذربایجان نقص ها و ایرادات زیادی وجود دارد که در شماره بعدی رفع خواهند شد، اما حمایت ها و دلگرمی های بزرگان و فعالان فرهنگی آذربایجان، عزم ما را برای ادامه مسیر مصمم تر کرده است.

کریم زاد شریفی در ادامه به ضرورت تامین اقتصاد رسانه اشاره کرد و گفت: ما شاهد تولید محتواهای بسیار خوب و اثرگذار در فضای رسانه ای استان هستیم، اما چون به اقتصاد رسانه توجه کافی نشده، در انتشار این محتواهای خوب کاستی به وجود آمده است.

ود ادامه داد: ما در نصر آذربایجان به این موضوع مهم نیز توجه کرده ایم و انشاالله با تامین اقتصاد رسانه به تداوم مسیر انتشار و غنی تر کردن محتوای آن خواهیم پرداخت.

وی در پایان از حمایت ها و تشویق های بزرگان فرهنگی و رسانه ای قدردانی کرد و افزود: ما در ادامه مسیر تلاش خواهیم کرد در حد بزرگی نام و مردم آذربایجان محتوای تاثیرگذار فرهنگی و تاثیرگذار در سطح ملی و منطقه ای تولید کنیم.

نخستین شماره ماهنامه نصر آذربایجان و نسخه الکترونیک و گویای آن با ویژگی های خاص و چندرسانه ای با حضور سیدقاسم ناظمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از فعالان رسانه ای استان رونمایی شد.

نسخه الکترونیکی این ماهنامه، دارای این امکان است که با کلیک روی هر مطلب، مخاطب به همه خبرهای متنی، صوتی و تصویری مرتبط با آن دست می یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی