اولین دوره انتخابات صنف تاکسیداران شیراز برگزار می‌شود


اولین دوره انتخابات صنف تاکسیداران شیراز برگزار می‌شود

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، اعلام کرد که نخستین دوره انتخابات صنف تاکسیداران شیراز با هدف انتخاب نمایندگانی برای ارتباط مستقیم با مدیران شهری، برگزار می‌شود.

محمد فرخزاده افزود: اولین دوره انتخابات نمایندگان تاکسی داران برای ارتباط مستقیم با سازمان حمل و نقل مسافر در راستای پیگیری امورات و رفع معضلات و مشکلات این قشر زحمتکش و همچنین اهمیت نقش رانندگان در آشنایی با نظام صنفی و ضرورت بازآفرینی مجدد سازمان تاکسیرانی با داشتن نماینده در بدنه حاکمیت مدیریت شهری در کلان شهر شیراز برگزار می‌شود.

به نقل از شورای شیراز، فرخزاده افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده و جلسات متعددی که با تاکسیداران برگزار شد، در راستای توجه به مطالبات این صنف به داشتن نمایندگان و رابطین مستقیم با مجموعه شهرداری موضوع اولین دوره انتخابات تاکسیداران را در قالب یک طرح در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مطرح کرده و پس از بررسی‌ها انجام شده این طرح در کمیسیون مصوب شد.

فرخ‌زاده با ابراز امیدواری به برگزاری یک انتخابات سالم و بدور از حاشیه، خاطرنشان کرد: با تلاش سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری همه فعالیت‌ها اعم از فراخوان ثبت نام، بررسی مدارک، رسیدگی به شکایات، شروع تبلیغات و انتخابات طبق برنامه‌های منظم و با زمانبدی‌های مشخص در حال انجام است که تمام مراحل از طریق رسانه‌ها، جراید، بیلبوردهای سطح شهر و پخش تراکت به تاکسیداران اطلاع رسانی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، زمان برگزاری این انتخابات را روز جمعه ۱۴ اسفندماه اعلام و ابراز امیدواری کرد که همه فعالان این صنف، در انتخابات یاد شده، مشارکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس