رونمایی از سایت انگلیسی ستاد گردشگری تا نوروز 1401


رونمایی از سایت انگلیسی ستاد گردشگری تا نوروز 1401

به گزارش «دنیای سفر» از سایت شهر، مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران درخصوص برنامه های پیش روی این ستاد گفت: انتشار نشریه روایت تهران تحت عنوان قصه جاده قدیم شمیران و محله لاله زار را در پیش داریم، البته قصه لاله زار آماده است و به زودی چاپ می شود. رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اعلام خبر آماده سازی و رونمایی از سایت انگلیسی ستاد...

رئیس ستاد #گزدشگری تهران گفت: جهت هم افزایی بیشتر با سایر کشورها قالب سایت انگلیسی ستاد گردشگری تا پیش از #نوروز ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد.

به گزارش «دنیای سفر» از سایت شهر، مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران درخصوص برنامه های پیش روی این ستاد گفت: انتشار نشریه روایت تهران تحت عنوان قصه جاده قدیم شمیران و محله لاله زار را در پیش داریم، البته قصه لاله زار آماده است و به زودی چاپ می شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اعلام خبر آماده سازی و رونمایی از سایت انگلیسی ستاد گردشگری گفت: جهت هم افزایی بیشتر با سایر کشورها قالب سایت انگلیسی ستاد گردشگری تا پیش از نوروز ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد.

کاظمی در ادامه درباره برگزاری برنامه های نوروز توسط ستاد گردشگری عنوان کرد: برنامه های نوروز احتمالا امسال با توجه به انجام واکسیناسیون و بهبود وضعیت کرونا خیلی بهتر از دو سال گذشته برگزار می شود.

او همچنین با اشاره به برنامه های ستاد گردشگری تا پایان سال جاری گفت: مراحل داوری هشتمین دوره جشنواره پژوهشی «جایزه تهران» در حال انجام است و اختتامیه به زودی برگزار خواهد شد و از پژوهشگرانی که در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، محیط زیست و میراث فرهنگی فعال بودند، با اهدای تندیس جایزه تهران، لوح تقدیر و هدیه نفیس نقدی تقدیر خواهد شد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در پاسخ به سوالی درباره کافی بودن بودجه برای اجرای برنامه های ستاد گفت: بودجه ستاد بالغ بر ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان است و برای امور ستاد کافی است؛ ما کمتر از یک میلیارد تومان از بودجه را هزینه کردیم که بخشی از این عدم استفاده مربوط به شیوع ویروس کرونا و بخشی هم مربوط به تغییر و تحولات بوده است، اما براساس بررسی ها باید برای تسریع در روند فعالیت های ستاد تلاش کنیم.

کاظمی در ادامه از پیگیری تغییر وضعیت ستاد گردشگری به سازمان خبر داد و افزود: کمیته ای تشکیل شده تا لایحه تشکیل سازمان گردشگری را به شورا تحویل دهد، چون به لحاظ ساختاری تشکیل سازمان نیازی مهم برای امور گردشگری است.

بر اساس گزارش سایت شهر، او در پایان عنوان کرد: ستاد ساختار و جایگاه پست سازمانی ندارد و باید سازمانی باشد تا برنامه ریزی و سیاست گذاری کرده و بر فعالیت های گردشگری نظارت داشته باشد؛ وزارت میراث فرهنگی موافقت خود را در این زمینه طی یک نامه رسمی اعلام کرده که چنین سازمان و تشکیلاتی باید در شهرداری به وجود آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن