450 منزل مسکونی خانواده‌های محروم ایلام گازکشی می‌شود


450 منزل مسکونی خانواده‌های محروم ایلام گازکشی می‌شود

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: هزینه گازکشی داخلی منازل 450 خانوار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی با انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه با کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی استان ایلام از سوی شرکت گاز استان پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز، عباس شمس‌اللهی روز سه شنبه اظهار داشت: خانوارهای استفاده کننده از این طرح باید فاقد اشتراک قبلی گاز بوده و تحت پوشش نهادهای حمایتی مذکور باشند.

وی با اشاره به اینکه این افراد پس از تایید و معرفی از سوی نهادهای حمایتی و اخذ استعلام از سامانه امور مشترکان شرکت گاز مبنی بر نداشتن اشتراک قبلی گاز یا استفاده از امتیاز رایگان اشتراک‌پذیری گاز، مشمول پرداخت هزینه گازکشی داخلی منازل حداکثر به مبلغ ۶۰ میلیون ریال می‌شوند، افزود: طی این تفاهمنامه عملیات اجرایی گازکشی داخلی منازل بر عهده نهادهای حمایتی بوده که پس از بررسی اسناد مالی و تاُیید صحت آنها، هزینه آن به حساب نهاد معرفی کننده واریز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: طبق لیست ارسالی خانوارهای معرفی شده از سوی نهادهای حمایتی، ۱۶۴ خانوار تحت پوشش بهزیستی و ۲۸۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) استان ایلام جهت پرداخت هزینه گازکشی مشمول خواهند شد.

شمس اللهی از آغاز عملیات اجرایی گازکشی به داخل منازل خانواده‌های مشمول توسط ۲ نهاد مذکور در سطح استان خبر داد و گفت: در مجموع برای گازکشی به منازل خانوارهای محروم استان، مبلغ ۲۷ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز و مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در قالب تفاهمنامه مذکور مصوب شده است که همزمان با میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.

وی به ارائه خدمات گازکشی به واحدهای مسکونی خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در قالب مسوولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: کمیته امداد و بهزیستی استان بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی جامعه هدف، افراد را به این شرکت معرفی می‌کنند.

وی اضافه کرد: شرکت گاز استان ایلام طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در طول چند سال گذشته تاکنون، انجام اشتراک‌پذیری و واگذاری اشتراک گاز به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی را بصورت رایگان واگذار نموده و این موضوع همچنان استمرار دارد. مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: این مجموعه خدمات ارزنده‌ای در راستای گازرسانی به مناطق محروم و روستایی استان ارائه نموده که خروجی آن رضایتمندی عمومی جامعه هدف را فراهم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری