فیلم مستند پناه به دریا در دشتی تولید شد   


فیلم مستند  پناه به دریا  در دشتی تولید شد

  

بوشهر-ایرنا- فیلم مستند داستانی پناه به دریا به نویسندگی و کارگردانی کامران رحیمی هنرمند خورموجی در شهرستان دشتی استان بوشهر تولید شد.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: در این مستند ۲۵ دقیقه ای موضوع زندگی شهیدان و خانواده‌های آنان به تصویر کشیده شده است.

حمید زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خلاصه داستان این اثر زندگی فردی به نام زائرحسین مرد ماهیگیری است که بخشی از زندگی روزمره او و داستان مطلع شدن خبر شهادت پسرش را روایت می‌کند.

وی افزود: مستند پناه به دریا با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در مرحله تولید است.

محمدرضا وجدی تهیه‌کننده، علیرضا صداقت مدیر فیلم‌برداری، هادی بریدانی صدابردار، فرشته کرمی‌نژاد تدوین‌گر و علی اصغر رحیمی تدارکات از عوامل مستند پناه به دریا هستند.

کامران رحیمی متولد سال ۱۳۷۳ شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی که در سال ۱۳۹۶ نخستین اثر خود را در قالب فیلم کوتاه با عنوان «برجک» تولید کرد.

فیلم کوتاه «سیاه مثل سیاه و سفید»، مستند کوتاه «یورد» و «فردا از راه می‌رسد» از دیگر آثار تولید شده این هنرمند جوان است.

رحیمی همچنین موزیک ویدیوهای «عاشق شد» و «نغمه شادی» اثر مهدی جمالی را کارگردانی کرده است. تدوین مستند «به وقت کشتی» دیگر فعالیت هنری این هنرمند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...