بخشی از مطالبه‌های معوقه کارگران بیمارستان دیلم پرداخت شد


بخشی از مطالبه‌های معوقه کارگران بیمارستان دیلم پرداخت شد

گناوه - ایرنا - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده بخشی از مطالبه‌های حقوقی معوقه کارگران بیمارستان شهرستان دیلم بعد از 6 ماه پرداخت شده اما بخش عمده‌ای آن باقی مانده و واریز نشده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز شنبه به نقل از عبدالکریم جمیری اظهار داشت: در سفری که در ماه قبل به دیلم صورت گرفت، تعدادی از کارگران بیمارستان دیلم مراجعه و ابراز کردند ، شش ماه حقوق آنها پرداخت نشده است که این موضوع برای آنها که حقوق پایینی دارند و عیال وار هستند، نگران کننده بود.

وی گفت: در همان زمان با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم، آنها دفاع قابل قبولی نداشتند، با معاون پارلمانی و متعاقب آن با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت و درمان نیز تماس گرفتم و درخواست کردم این موضوع به سرعت پیگیری شود و حقوق و معوقات کارگران پرداخت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وظیفه خود می دانم این موضوع را تا حصول نتیجه و احقاق حقوق کارگران عزیز دنبال کنم.

وی افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید برای پرداخت به موقع حقوق کارگران که از مشکلات زیادی برخوردار هستند تلاش بیشتری داشته باشند.

شهرستان دیلم در انتهای شمالی استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403