مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر بوشهر تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر بوشهر تمدید شد

بوشهر- ایرنا- مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر تا روز جمعه هشتم بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش ایرنا، مسئول بسیج رسانه استان بوشهر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از زمان فراخوان این جشنواره تاکنون آثار قابل توجهی به دبیرخانه ارسال شده و نظر به درخواست برخی از فعالان رسانه نسبت به تمدید مهلت آن اقدام شد.

عبدالله نجفی بیان کرد: محورهای این جشنواره در هفتمین دوره شامل توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی ها، الگوسازی و مطالبه‌کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی، امنیت پایدار، آسیب های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، سبک زندگی، امید و نشاط و دشمن شناسی است.

وی ضمن اشاره به مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دوره هفتم جشنواره ادامه داد: محور استانی جشنواره نیز شامل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان بوشهر است که انتخاب این موضوع بیشتر با رویکرد تقویت روحیه مطالبه‌‎گری رسانه‌ها از صنایع و البته انتشار فعالیت‌های اثربخش آنها در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: در بخش محور استانی فعالان رسانه‌ای می‌توانند در موضوع مصرف بهینه برق آثار خود را در ارتباط با موضوع‌هایی همچون رمز ارزهای غیر مجاز، مصرف بهینه برق در فصل سرد و نرم‌افزار برق من به دبیرخانه جشنواره رسانه ابوذر ارسال کنند.

وی یادآور شد: قالب‌های آثار ارسالی به جشنواره نیز شامل خبر، گزارش، یادداشت، اینفوگرافیک، عکس، مستند کوتاه، کاریکاتور، کلیپ و موشن گرافیک است.

نجفی اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار مربوط به بازه زمانی دی ماه ۱۳۹۹ تا هشتم بهمن ماه ماه ۱۴۰۰ را به رایانامه Basijrasaneh.b@gmail.com همراه با نام رسانه، عنوان اثر، نام و نام‌خانوادگی صاحب اثر و شماره تماس ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد